Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Idag var jag på en loppis här i samhället och en tjej kom fram till mig:
-Hej, jag har sett dig på bussen många gånger och i tidningen för ett par veckor sen (lokaltidningen intervjuade mig om att föda hemma) och jag har funderat på nån sån där bärsele som du har. Ja alltså, min dotter är ju bara en vecka, men jag har tittat lite och det finns så mycket och jag tänkte bara höra vad du tycker att man ska ha.
Jag blev förstås glad och pratade på och visade min manduca (det var den jag hade med mig just då). Hon hade funderat på trikåsjal, men hade ju sett att jag oftast använde vävd. Efter en stunds diskuterande kom jag fram till att hon borde prova själv, så förhoppningsvis kommer hon hit nästa vecka och testar lite (inte för att jag har allt som finns, men en trikå, en vävd och manducan kan jag ju uppbringa).
Det är så kul att det är nån som sett en och tycker man verkar kunna nåt bra :D
Användarens profilbild
Av Droppen
Jaa visst är det superkul! Hoppas det går bra! :D
Användarens profilbild
Av MilanE
:app:

superbra!
Användarens profilbild
Av 4ungar
:vågen:
Användarens profilbild
Av Elin G
Nu är min moby wrap utlånad till henne :D . Hon var intresserad av en sele också, men börjar med mobyn.
Användarens profilbild
Av Elin G
Humleblomstern skrev:Modig tjej som gick fram sådär och frågade! Kul!
Ja, alla borde göra så. Jag blev glad och hon blev glad :D
Användarens profilbild
Av Luna
Elin G skrev:Nu är min moby wrap utlånad till henne :D . Hon var intresserad av en sele också, men börjar med mobyn.
Av eamane

Det var en tjej som kom fram till mej häromdagen med :) Hon fick mitt nummer och adressen hit :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
Vad kul! När jag gör så hör de aldrig av sig, även om det var hon som frågade om visning... :(
Användarens profilbild
Av Elin G
Alven skrev:Vad kul! När jag gör så hör de aldrig av sig, även om det var hon som frågade om visning... :(
Nä, det tog längre tid än jag förväntat mig innan hon ringde, så jag trodde nästan honångrat sig, men till slut hörde hon av sig igen.

En annan tjej frågade om jag kunde visa, men hörde inte av sig och när jag mötte henne senare sa hon att hon köpt en babybjörn istället, för hennes sambo ville det. Men nu (många månader senare) har hon testat min manduca och funderar på att köpa en sån.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?