Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amani
en dag i örebro centrum...
pratglada tanter på bussen som babblar på om att jaa man har ju burit barn sådär i många år, bla bla, är den hemmagjord? (om de bara visste hur mycket en sjal kostar hehe)

sen in på clas ohlson möter man en gubbe
"är det en hund du har där?" och vidare
"akta så att du inte ramlar framåt bara"

jaa man e lite utstirrad ;) Vad får ni för roliga kommentarer?
Användarens profilbild
Av zero.sara
8)
Av fridaerix
Det vanligaste är blickar följda av leenden, men ibland säger någon typ - vad mysigt det ser ut! Ibland har jag fått höra att det ser tugngt och jobbigt ut. Men mest posetiva blickar och komentarer!
Av eamane
"Är den där selen stark?" Frågade en gubbe om lila gauzen..... :?
Användarens profilbild
Av pocahontas
Jag har fått frågan om jag bär på en hundvalp rätt många gånger när R var mindre, och sen har folk frågat om jag "stryper ungen" några gånger, det är rätt trist. Men häromdan kom en äldre byggjobbare fram och sa - åh, vad mysigt, det där måste ju vara helt perfekt för barnet, att vara så nära hela tiden, men så tryggt!" Jag blev helt lycklig :heart:

Igår fick jag en kul kommentar av en granne som påpekade att det måste vara lätt att få honom att somna i ergon eftersom det är bara "pang på tuttarna, smack på liksom, så han vet att maten är precis där"
Användarens profilbild
Av MilanE
Idag när jag lämnade storgrabben på 6-års mötte jag en pappa som sa "Jaha, du har bara slängt på dig en trasa, ja det funkar ju också"

Jag bar i min indio-rinsjal :shock: så jag sa "ja det är ju en jäkla dyr trasa bara"
Användarens profilbild
Av Auroratiger
pocahontas skrev:
Igår fick jag en kul kommentar av en granne som påpekade att det måste vara lätt att få honom att somna i ergon eftersom det är bara "pang på tuttarna, smack på liksom, så han vet att maten är precis där"
:rofl:
Användarens profilbild
Av 4ungar
:rofl: jodå många sköna kommentarer får man

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?