Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av habiba
jeg mistet for noen dager siden en hentelapp, jeg venter på masse fra tradera så jeg viste ikke hva det var...i dag fant jeg den igjen og hentet ut pakken og det var nyyydelig freehand...så det tok bare 5 dager för det kom i posten jeg bare mistet hente lappen :D :D :D så jeg vil absolutt anbefale naturalconnection.co.uk

så har vi for förste gang bärt på rygg i dag :D :D klarte ikke få til noen action bilder desverre :) :)
Användarens profilbild
Av Ullegulle
habiba skrev:jeg mistet for noen dager siden en hentelapp, jeg venter på masse fra tradera så jeg viste ikke hva det var...i dag fant jeg den igjen og hentet ut pakken og det var nyyydelig freehand...så det tok bare 5 dager för det kom i posten jeg bare mistet hente lappen :D :D :D så jeg vil absolutt anbefale naturalconnection.co.uk

så har vi for förste gang bärt på rygg i dag :D :D klarte ikke få til noen action bilder desverre :) :)
Grattis! :D
För mig tog det närmare tre veckor innan min beco kom. Och hon tog inte telefon och svarade på ett mail av 10... :roll:
Av habiba
har tenkt å bestille der igjen så jeg håper det var du som hadde uflaks og ikke jeg som hadde flaks :D

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?