Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pjoger
Så var det dags igen, dottern blevordentligt förkyld och har med största sannolikhet fått krupp igen också. I går kväll var hon tröstlös; det rann ur näsa och ögon, hon var ynklig, aptit hade hon ingen och hon mådde allmänt pest och grät hela tiden. Jag svängde upp henne på ryggen i ergon och gick ut och tog en promenad och hon tystnade. Hon gosade in armarna under sig och lade huvudet mot min rygg och hon berättade stillsamt om vad vi såg när vi gick. Det var bara hon och jag, naturen och värmen mellan oss.

(Det är inte ofta jag bär nuförtiden, men nu var det helt rätt. När vi kom hem blev hon ledsen igen och hade svårt att somna sedan. Hon vaknade flera gånger på natten och vi var ute på balkongen mitt i natten och andades frisk luft)

Josefin
Användarens profilbild
Av MilanE
Usch, krupp är både jobbigt o otäckt!

Men myyyyysigt med lugn, värme o mammakontakt för en liten sjukling!
Användarens profilbild
Av Droppen
Låter härligt med er fina stund! :D

Hoppas hon snabbt blir pigg igen!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Usch pseudokrupp är så jobbigt för dem :( Vi hade också kruppanfall här natten mellan fredag och lördag - mellangrabben som har blivit lite förkyld med snuva och jag vaknade vid 3-tiden på natten av den karaktärisktiska skällande hostan. Stackaren :cry: Men trots att han till en början var rejält andningspåverkad lugnade det sig relativt snabbt.

Så skönt att ni hade sjalen till hands och att dottern fick mamma-närhet.
Krya-på-er-kramar från oss :heart:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?