Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
tinaw skrev:Jag är lite kär i Dot e Dot MT just nu. Den här modellen:

Bild

Fast i den här färgen:

Bild
:shock: wow! vart hittar man dom?
Användarens profilbild
Av tinaw
Satsumo! En klart underskattad MT, den är jätteskön. Jag fattar inte varför inte alla i hela världen älskar dem?! :heart:
Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:Jag har just köpt denna som jag gått och drömt om länge nu. En dot e dot i färgen Night Forest.

Bild
från satsumo? :) jag har gått och tittat på den, men nu ska jag ju få en babyhawk av mannen :)
Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:
aktuelle skrev: från satsumo? :) jag har gått och tittat på den, men nu ska jag ju få en babyhawk av mannen :)
Japp! Knep den sista för nu är dom borta från sidan. Ser fram emot att posten ska komma... :lol:

Din man han är bra snäll han! Babyhawk är ju super och jag tror du blir nöjd med kombon du valt (om du nu inte ångrat dig förståss. Det finns ju så mycket fina tyger. :lol: ). Du måste ju visa bild sen förstås! :wink:
Jag hoppas den funkar toppen för de är sååå fina :) ska fota och lägga in när den kommit hit :)
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag kom på en som jag drömmer om:
En MT hybrid sydd av Bubbi!
Den skulle vara i lite olika gröna färger, har lite tunt med grönt.. :(
Jag har fått klart för mig att Bubbi är en suverän sömmerska och dessutom väldigt duktig på det här med tyg... :D
Användarens profilbild
Av zingo
Alpino med drakar på ser läcker ut!
Användarens profilbild
Av UWO
Just nu skulle jag vilja köpa en didymos svart ellipse. Bara för att ha en sjal i en annan färg att kunna byta med och tyckte den var lite mer elegant. :)

Jag vet inte hur man lägger in bilder dock..

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?