Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Pétronille skrev:Jag är 160 och väger runt 50 och jag gillar inte sjalar kortare än runt 5 meter. Helt enkelt för att jag vill ha ordentlig avlastning, och det får man bara när man drar sjalen två varv kring höften vid omslutet kryss. Testa det först innan du klipper är mitt tips!Bra synpunkt där, tack. Jag har en diffus magkänsla av att det kanske är dumt att kapa sjalen. Det går ju liksom inte att göra ogjort. Men det är klart, det finns ju nya sjalar isåfall....
solanna skrev:En dum fråga kanske, men har du mätt sjalens längd själv? Ibland kan de ju vara ganska mycket längre än den angivna storleken som ju är någon sorts minimimått.Hmmm, det har jag faktiskt inte gjort.... Ska mäta!
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?