Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronikak
Tack för grattis!

Förlossningen gick bra, snabbt, hemma, oassisterat (alternativet var bil och dessutom ville jag föda hemma) på natten med Hedvig sovandes bredvid. Hon blev glad av att bli väckt och ha fått en lillasyster.

Flytten gick bra och vi trivs i Skåne, fast Hedvig saknar dagis. Hon som ogillade dagis starkt utom sista månaderna.

Jag knyter MeiTaien runt midjan, lägger Reidun på tyget, fäller upp det, håller fast remmarna, ibland ena med hjälp av tänderna, lindar remmarna om mig, knyter... Reidun är rätt stadig och jag har gjort det förut med större barn, det är kanske därför det går bra.

Jag har tyvärr ingen kamera (för min disträe make hängde den på en gren i skogen och efter någon vecka var den inte så bra längre). Men R syns ändå inte i MeiTaien... och nu är hon ledsen och vill att jag ska gå runt...
Användarens profilbild
Av amöba
Veronikak skrev:Förlossningen gick bra, snabbt, hemma, oassisterat (alternativet var bil och dessutom ville jag föda hemma) på natten med Hedvig sovandes bredvid. Hon blev glad av att bli väckt och ha fått en lillasyster.
Ni är modiga! Skönt att allt gick bra och att H är glad åt sin lillasyster.
Användarens profilbild
Av keramikkarin
Stort hurra och grattis till er!
Vad härligt att Reidun fick komma till världen hemma, så odramatiskt...

kram

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?