Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tuve
Trikåsjal får jag till bra, tycker jag, men gåsen... Det är väj bara övning, men jag provar omslutet kryss, ibland med smokingbältet innanför, ibland utanför. Tycker att det ofta ser sladdrigt ut, eller så sjunker han efter en stund ner till amningshöjd utan att det var min avsikt.
Finns det bra trix för att få det spänt och bra?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hoppa och dra? :wink: Se till så att båda sjalkanterna spänns.
Användarens profilbild
Av frida
Läste i en annan tråd någon som sagt "när det känns för tajt är det lagom" Men, låter nästan som du knyter a´la trikå, liksom knyter färdigt först och sen i med barnet?
Har du provat "chaka-chaka" som visas i hoppediz-häftet? *surfar iväg efter bild*
Användarens profilbild
Av frida
Hittar ingen bild på chaka-chaka :? Men om du knyter omslut (bälte innanförsorten) och innan du drar tåtarna under rumpa och ben ser till att smokingbältet sitter så tajt att det i sig skulle räcka för att hålla barnet är det lagom. Typ... :roll:
Lycka till, underbart att få bära liten enmånads :heart:
Användarens profilbild
Av Tuve
frida skrev:Hittar ingen bild på chaka-chaka :? Men om du knyter omslut (bälte innanförsorten) och innan du drar tåtarna under rumpa och ben ser till att smokingbältet sitter så tajt att det i sig skulle räcka för att hålla barnet är det lagom. Typ... :roll:
Lycka till, underbart att få bära liten enmånads :heart:
Jag gör nästan så, men får väl spänna lite till. Tycker det blir lite obehagligt i armhålorna då. Men tror det brukar släppa efter en stund.

Nyfiken på chaka-chaka - nån annan som kan berätta mer?

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?