Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mango
J,a der er selvfølgelig mange, og lad os ikke starte en ny krig. :D

Jeg har bare lagt mærke til, at mode og trend åbenbart er anderledes i Sverige end i Danmark hvad angår bæredimser.

I Danmark er Didymos den mest populære vikle, men Girasol, BB-slen og Storchenwiege er også meget brugt. Der er ikke ret mange, som har en Easycare, og Hoppediz og især Lana har et temmelig dårligt rygte. Hvis vi bruger gazevikler, er det næsten altid Calin Bleu. Vatanai og den famøse Pamir har jeg aldrig mødt nogen, som ejede.

Ringslynger er tit hjemmesyede, og ellers er Kleinsmekker og Grisefanten vældig populære. Det samme gælder mei tais, hvor der dog også findes en del babyhawks. De norske dyre mei tais er der næsten ingen, som har.

Ja, der er sikkert mange flere tendenser - jeg kiggede bare på "hvad har du ejet"-listerne og tænkte, at det var sjovt, at der er så store forskelle.

Men BabyBjörnen er vi enige om at være imod! :lol:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Vad intressant, jag som fortfarande saknar min Hoppe som barnen inte ville bli burna i :( Jag får uppfattningen att sjalar och bärdon är vanligare Danmark eller i alla fall Köpenhamn än i Sverige. Eller är det bara i dina kretsar?
Användarens profilbild
Av Mango
JPL skrev:Vad intressant, jag som fortfarande saknar min Hoppe som barnen inte ville bli burna i :( Jag får uppfattningen att sjalar och bärdon är vanligare Danmark eller i alla fall Köpenhamn än i Sverige. Eller är det bara i dina kretsar?
Jeg har aldrig prøvet en Hoppediz, og jeg tror ikke, at der overhovedet er nogen, som forhandler dem i Danmark.

Jeg aner ikke, om det er mere almindeligt at bære børn i Danmark. Men det er helt sikkert mere almindeligt i København end i resten af landet. Og der er efterhånden mange, som har hørt om, at BabyBjörn ikke er den eneste mulighed. :D
Användarens profilbild
Av Mango
Dorislina skrev:Nyfiken, varför har Lana ett dåligt rykte hos er?

Intressant att det är sådana skillnader när det ändå inte är så långt emellan.
Jeg kan faktisk ikke huske det ... :oops: Måske fordi den er for tyk?

Men Lana og Hoppediz er ligesom bare ikke blandt de vikler, man overvejer at anskaffe.

Og ja, det er sært, når vi er så tæt på hinanden. Så det må virkelig handle om trends og vaner, tænker jeg.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Vad intressant! :D
Ja, jag tror också att det handlar mycket om trender!
Det märks här inom sjalbarn också, om man inte varit aktiv på sidan ett tag så är det mycket som har ändrats när man är tillbaka... andra sjalar och selar efterfrågas och de som var intressanta för ett halvår sedan, är "ute" nu... :roll: :lol:
Jag gillar Hoppediz.. Visst, de är lite olika i tjocklek, men de avlastar väldigt bra tycker jag. Du kanske skulle prova en och skapa en ny trend i Danmark? :lol:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Förresten är det en sjalträff i stadsparken i Lund 24/8, om du vill komma hit och träffas! Prova lite andra sjalar, inspirera och bli inspirerad! :D
Det är ju inte så himla långt mellan Köpenhamn och Lund..
Välkommmen!
Användarens profilbild
Av Mango
sagogrynet skrev:Vad intressant! :D
Ja, jag tror också att det handlar mycket om trender!
Det märks här inom sjalbarn också, om man inte varit aktiv på sidan ett tag så är det mycket som har ändrats när man är tillbaka... andra sjalar och selar efterfrågas och de som var intressanta för ett halvår sedan, är "ute" nu... :roll: :lol:
Jag gillar Hoppediz.. Visst, de är lite olika i tjocklek, men de avlastar väldigt bra tycker jag. Du kanske skulle prova en och skapa en ny trend i Danmark? :lol:
Ja, måske! :lol:

Jeg tror faktisk, jeg har taget fejl. Hoppediz har ikke noget decideret dårligt rygte (som Lana har), der er bare ikke rigtig nogen som køber dem. Og det er da sært, når de nu er populære i så mange andre lande.

Jeg korser mig også over amerikanernes hysteri omkring bestemte mærker. Lige nu er det den fantastiske "Pamir" (er det en vatanai?) og så også stadig Kleinsmekker. En Kleinsmekker mei tai sælges snildt for 6-700 dollars på auktion. :shock:
Användarens profilbild
Av Mango
sagogrynet skrev:Förresten är det en sjalträff i stadsparken i Lund 24/8, om du vill komma hit och träffas! Prova lite andra sjalar, inspirera och bli inspirerad! :D
Det är ju inte så himla långt mellan Köpenhamn och Lund..
Välkommmen!
Tusind tak! :heart:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?