Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Idag var vi i skogen och plockade svamp, i ett par-tre timmar. Zach var självklart med, i sjalen. :)
Mamma har velat ha med mig i skogen och tyckt att Z skulle stanna hemma med pappa under tiden, men nej nej, det höll jag inte med om.

Nu blev hon väldigt glatt överraskad över hur smidigt det var att ha med sig en liten bebis på svampplockning. Okej det var lite jobbigt att huka sig ner och sen resa sig upp nästan på en gång, men lite får man väl tåla. Motion fick man i alla fall

Mamma har varit lite skeptiskt mot hela sjalandet, men nu vill hon till och med prova bära Zach!! :heart:

Zach och jag vilar lite :)
Bild

Hittade en lite större svamp också :)
Bild
Senast redigerad av Jinxan den tor aug 14, 2008 16:47, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vad roligt! Hurra :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen: Ser ut som Zach har det hur mysigt som helst :) och vilken stor kantarell :shock:
Visst är det härligt när de förstår varför det är så bra med sjal 8)
Av Jinxan
zero.sara skrev::vågen: Ser ut som Zach har det hur mysigt som helst :) och vilken stor kantarell :shock:
Visst är det härligt när de förstår varför det är så bra med sjal 8)
Zach sov så gott under hela turen, vaknade först vid bilen igen :). Kantarellen var hittils rekordstor för oss i år :D

Det var superkul när mamma tyckte sjalen var en riktigt bra grej, och hon muttrade inte ens när jag nämnde att jag ska köpa en till sjal :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ja just det en ny sjal var det :oops: :D
Min mamma skulle nog svimma om hon visste exakt hur många sjalar som passerat här :P :lol:
Men visst är det så att jag "behöver" en riktigt lång, en mittemellan, en halv kort, en kort och så en tunn mitemellan + 2 selar och en vattensjal
Av Jinxan
zero.sara skrev:Ja just det en ny sjal var det :oops: :D
Min mamma skulle nog svimma om hon visste exakt hur många sjalar som passerat här :P :lol:
Men visst är det så att jag "behöver" en riktigt lång, en mittemellan, en halv kort, en kort och så en tunn mitemellan + 2 selar och en vattensjal
Ja just nu blir det bara en till. Sen kanske någon mer om ett tag. (En vattensjal måste man ha nästa sommar i alla fall).
Användarens profilbild
Av amani
Åh va mysigt det såg ut! :vågen:
visst ere härligt när mammor upptäcker fördelarna med sjalen (när de var lite skeptiska i början....)
Nu är det mamma som föreslår att bara ta sjalen med då vi ska nånstans när vi hälsar på där! hehe!
Användarens profilbild
Av Siania
Vilka härliga bilder och vad roligt att även din mamma är med på noterna nu! :D
Av eamane
Så bra :) Undrar just om det finns nån svamp här i skogen nu? :hmm:
Användarens profilbild
Av Pallas
Å vilken fin kantarell! Jag köpte just en vävd långsjal för att kunna ha med min tre- och fyraåring på svamppromenad. Helt suveränt! De orkar ju inte gå lika långt som vi och jag kan bära ett par timmar på ryggen utan problem.

Förstår att mormor blev frälst. :P

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?