Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Neeeej, ingenting!
Nu försöker jag ställa in mig på överburenhet istället, för att inte bli besviken igen... *suck*
SÅ, idag åker vi ut till landet... Det blir ju mysigt... ju... eller hur!? Och vi får mer tid till att vara själva med storasyster... och det är ju bra, eller hur?

hm

:heart: längtar
Användarens profilbild
Av emelianna
Tycker det låter som en jättefin idé att dra ut på landet!

När kom storasyster till världen? Innan eller efter BF?
Användarens profilbild
Av hcvc
Nej, fy vilken besvikelse!!! Lider med dig. Men det har säkert gjort någon nytta ändå. Livmodern tränar lite och livmodertappen mognar lite. Men visst, det kan ju ändå vara några veckor kvar, hemska tanke...

(Har själv gått tio respektive 14 dagar över tiden med mina, och det önskar jag ingen. Förstår inte hur en timme kan gå så långsamt ibland.)
Användarens profilbild
Av Vida
Ingen bebis än. Men nu har dagarna gått ganska snabbt - tack vare lugn och ro på landet och trevliga vänner :)

Förra gången gick jag 11 eller 12 dagar över tiden, så jag är inte direkt hoppfull denna gång.. Men jag ska faktiskt kolla med min BM imorrn om hon kan tänka sig att hinnsvepa mig... Men om det är fint väder kanske vi drar ut på landet igen istället... :) Fint att det hänger på vädret - inte sant? ;)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?