Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
milimani skrev:Med en Beco Butterfly är det ju väldigt enkelt att få upp barnet på ryggen. Fast Alexander var iofs drygt 3 månader när jag prövade första gången.Du kan väl inte mena att jag saknar något i min sjal- selgarderob...
Myrten skrev:Javistt är det konstigt hur det kan svänga? Ena dagen vill jag ha tre barn till andra dagen inga fler allsmilimani skrev:Med en Beco Butterfly är det ju väldigt enkelt att få upp barnet på ryggen. Fast Alexander var iofs drygt 3 månader när jag prövade första gången.Du kan väl inte mena att jag saknar något i min sjal- selgarderob...
För övrigt kan jag berätta att det känns mycket bättre nu. Det tog några dagar både för mig och Elsa att böka in oss i nya rutiner och det är väl inte klart ännu. Jag lagar middagsmat de timmar Elsa är på dagis och igår tog jag mig ut till lekparken med båda barnen. Det gick över förväntan, även om det nu tar mycket längre tid att komma iväg än tidigare. Jag upplever att Elsa har börjat förstå att jag inte kan vara med henne som jag varit tidigare och att hon tar hänsyn till det (två år gammal - ska man skratta eller gråta).
Det är otroligt vad det kan kännas hopplöst och för evigt ena dagen och några dagar senare har det lättat avsevärt. TACK för alla era svar och tips, jag ska läsa dem flera gånger för att inte missa något!
hcvc skrev:Myrten: Har du hopplösa 8.30-11.30 tider på dagis?Snudd på, 8.30-12.15, så Elsa får lunch på dagis. Men, sedan är det dags för middagssömnen så fort vi kommer hem. Det är nog inte så lyckat att behöva sova utan så mycket samvaro först, men hon behöver fortfarande sömnen.
Myrten skrev:Det är nog inte så lyckat att behöva sova utan så mycket samvaro först, men hon behöver fortfarande sömnen.Men då är hon mätt och pigg när ni sedan får er tid ihop
hcvc skrev:Ja gudars! Snacka om i-landsproblem! I kväll har jag i alla fall fått vara ensam med Elsa en lång stund. Mattias var uppe i sovrummet och dansade till hårdrock med Lova!Myrten skrev:Det är nog inte så lyckat att behöva sova utan så mycket samvaro först, men hon behöver fortfarande sömnen.Men då är hon mätt och pigg när ni sedan får er tid ihop!
Usch, varför har man så mycket dåligt samvete, när ens barn egentligen har det så fantastiskt bra?
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?