Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ericah
*tass*
Användarens profilbild
Av Myrten
tinaw skrev:Jag har ibland stått på knä mitt på dubbelsängen och knutit upp. För att träna.
Dubbelsängen får det bli! Superduper!
Användarens profilbild
Av milimani
Med en Beco Butterfly är det ju väldigt enkelt att få upp barnet på ryggen. Fast Alexander var iofs drygt 3 månader när jag prövade första gången.
Användarens profilbild
Av Myrten
milimani skrev:Med en Beco Butterfly är det ju väldigt enkelt att få upp barnet på ryggen. Fast Alexander var iofs drygt 3 månader när jag prövade första gången.
Du kan väl inte mena att jag saknar något i min sjal- selgarderob... :twisted:

För övrigt kan jag berätta att det känns mycket bättre nu. Det tog några dagar både för mig och Elsa att böka in oss i nya rutiner och det är väl inte klart ännu. Jag lagar middagsmat de timmar Elsa är på dagis och igår tog jag mig ut till lekparken med båda barnen. Det gick över förväntan, även om det nu tar mycket längre tid att komma iväg än tidigare. Jag upplever att Elsa har börjat förstå att jag inte kan vara med henne som jag varit tidigare och att hon tar hänsyn till det (två år gammal - ska man skratta eller gråta).

Det är otroligt vad det kan kännas hopplöst och för evigt ena dagen och några dagar senare har det lättat avsevärt. TACK för alla era svar och tips, jag ska läsa dem flera gånger för att inte missa något!
Användarens profilbild
Av sparveln
Myrten skrev:
milimani skrev:Med en Beco Butterfly är det ju väldigt enkelt att få upp barnet på ryggen. Fast Alexander var iofs drygt 3 månader när jag prövade första gången.
Du kan väl inte mena att jag saknar något i min sjal- selgarderob... :twisted:

För övrigt kan jag berätta att det känns mycket bättre nu. Det tog några dagar både för mig och Elsa att böka in oss i nya rutiner och det är väl inte klart ännu. Jag lagar middagsmat de timmar Elsa är på dagis och igår tog jag mig ut till lekparken med båda barnen. Det gick över förväntan, även om det nu tar mycket längre tid att komma iväg än tidigare. Jag upplever att Elsa har börjat förstå att jag inte kan vara med henne som jag varit tidigare och att hon tar hänsyn till det (två år gammal - ska man skratta eller gråta).

Det är otroligt vad det kan kännas hopplöst och för evigt ena dagen och några dagar senare har det lättat avsevärt. TACK för alla era svar och tips, jag ska läsa dem flera gånger för att inte missa något!
Javistt är det konstigt hur det kan svänga? Ena dagen vill jag ha tre barn till andra dagen inga fler alls :lol: . Nu ligger Thora och sover i vaggan och jag saknar henne och VILL att hon skall ligga och sova i sjalen hos mig :roll:. Förresten har jag tack vare den här tråden bestämt mig för att inhandla lite fler bärmojänger, spännande!
Användarens profilbild
Av hcvc
Myrten: Har du hopplösa 8.30-11.30 tider på dagis?
Användarens profilbild
Av Myrten
hcvc skrev:Myrten: Har du hopplösa 8.30-11.30 tider på dagis?
Snudd på, 8.30-12.15, så Elsa får lunch på dagis. Men, sedan är det dags för middagssömnen så fort vi kommer hem. Det är nog inte så lyckat att behöva sova utan så mycket samvaro först, men hon behöver fortfarande sömnen.
Användarens profilbild
Av hcvc
Myrten skrev:Det är nog inte så lyckat att behöva sova utan så mycket samvaro först, men hon behöver fortfarande sömnen.
Men då är hon mätt och pigg när ni sedan får er tid ihop :D !

Usch, varför har man så mycket dåligt samvete, när ens barn egentligen har det så fantastiskt bra?
Användarens profilbild
Av Myrten
hcvc skrev:
Myrten skrev:Det är nog inte så lyckat att behöva sova utan så mycket samvaro först, men hon behöver fortfarande sömnen.
Men då är hon mätt och pigg när ni sedan får er tid ihop :D !

Usch, varför har man så mycket dåligt samvete, när ens barn egentligen har det så fantastiskt bra?
Ja gudars! Snacka om i-landsproblem! I kväll har jag i alla fall fått vara ensam med Elsa en lång stund. Mattias var uppe i sovrummet och dansade till hårdrock med Lova!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?