Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Vi var på Lycksele djurpark i början av veckan. De större barnen älskade det o lillan hängde med - även om hon nog hellre skulle velat ligga hemma i skuggan o sprattla ;) Jag bar henne mest i Granaten. Det var MASSOR med barnfamiljer i djurparken o hotellet var fullbokat och inte en enda sjal eller ergonomisk sele såg jag! Däremot såg jag flera babybjörn. Mest nyfödda i men även nåt barn på några månader och de ser verkligen inte ut att sitta skönt, två mammor bar sina bebisar i famnen med babybjörnen på vagnen/över axeln (=bra betyg??) - En av mammorna som bar spanade in mig jättemkt så jag hoppas hon fick nåt tips! ;)

Var är ni alla sjalmammor o sjalpappor?
Användarens profilbild
Av zero.sara
MilanE skrev:
Softar hemma i värmen och njuter av de sista veckorna av föräldraledigheten :)
Användarens profilbild
Av Catti36
Min observation från strand- och cityliv de senaste dagarna är också att 1. det finns massor med babybjörnselar därute (attans vilken reklamapparat de måste ha) och 2. det finns massor med föräldrar som bär på sina barn i olika storlekar i famnen och det ser väldigt tungt och knöligt ut när de dessutom bär på väskor och annat jox.

Så kommer jag med bebis på rygg eller mage och händerna fria för att bära eller klia mig på näsan eller vad jag nu behöver göra. Gud vad jag är lycklig över att en kollega till mig är övertygad sjalare (dock inte aktiv här, tror jag) och visade mig hit innan bebisen föddes!
Användarens profilbild
Av amani
Joo jag vet, var iväg på en liten Finlandskryssning och såg massa Babybjörnar både i båten och i stockholm, inte en endaste sjal eller sele :hmm: ......

men det roligaste var min mammas kommentar(som aldri hade sett nån bära i sjal innan jag kom hem med en..)
-Det ser inte så bekvämt ut för bebisen? Det är väl bättre med en sån du har? hehe :tumup:
Av doc
MilanE skrev:Vi var på Lycksele djurpark i början av veckan. De större barnen älskade det o lillan hängde med - även om hon nog hellre skulle velat ligga hemma i skuggan o sprattla ;) Jag bar henne mest i Granaten. Det var MASSOR med barnfamiljer i djurparken o hotellet var fullbokat och inte en enda sjal eller ergonomisk sele såg jag! Däremot såg jag flera babybjörn. Mest nyfödda i men även nåt barn på några månader och de ser verkligen inte ut att sitta skönt, två mammor bar sina bebisar i famnen med babybjörnen på vagnen/över axeln (=bra betyg??) - En av mammorna som bar spanade in mig jättemkt så jag hoppas hon fick nåt tips! ;)

Hemma och tar det lugnt.
I morgon ska vi till staden och handla. Bebisen kommer att åka sjal. Hoppas att fler byter från bb till sjal&ergonomisk sele.
(fast jag har sålt vår bb och det var jättelätt.... :oops: av priset köpte jag en ringsjal :vågen: )

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?