Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Finns det någonstans i Göteborg där man kan känna och klämma på lite olika sjalmärken? Vi ska ut i skärgården några dagar och det kan ju tänkas att det blir en stadstur någon dag. Då kunde det vara kul om det finns någon butik som man kan "råka" komma förbi.
Senast redigerad av tweed den sön jul 20, 2008 23:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av verre
nä, det får nog bli en träff då...

det ska vara en hemma hos nettan onsdag v 30
Användarens profilbild
Av tweed
Blir nog svårt att få till, vi kommer att vara ute på Donsö och det är nog ingen som vill skicka iväg mig och lillan på träff till Gbg om det råkar vara fint väder, då blir det nog en tur ut på nån holme istället. Det råkar inte vara så att det finns någon sjalbarnare därute? Styrsö skulle ju också kunna funka.
Användarens profilbild
Av verre
nja, torslanda är väl det närmsta jag kan komma på just nu..

men det kanske går att söka på eller så får du ändra i rubriken lite.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vi bor i Fiskebäck.
Användarens profilbild
Av ernamalin
kvarnvik skrev:Blir nog svårt att få till, vi kommer att vara ute på Donsö och det är nog ingen som vill skicka iväg mig och lillan på träff till Gbg om det råkar vara fint väder, då blir det nog en tur ut på nån holme istället. Det råkar inte vara så att det finns någon sjalbarnare därute? Styrsö skulle ju också kunna funka.
Här finns jag! (fast nu har du väl hunnit åka hem :roll: )
Användarens profilbild
Av tweed
Ja, nu är vi hemma igen :) Var bor du? Vi har ju släkt därute, så vi kanske åker igen...

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?