Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Jag bar min sexåring i en timme igår och det gick utmärkt. Vi var på poängpromenad och efter ett tag ville hon inte gå längre då fick det bli mammas rygg.Det jobbigaste var nog att hon vill plocka blommor under tiden vi gick och dra i grässtrån så jag fick mycket bös på mig. Nu bär jag ju lillebror som är dryga två år dagligen men jag kommer ihåg att sommaren då han var nyfödd så var det jobbigt att bära storasyster. Förra sommaren gick det bra och det gör det alltså fortfarande. Längdmässigt så trivs jag bäst med 4,7 meter men när jag bär storasyster hade det inte gjort något om sjalen hade varit över 5 meter.
Användarens profilbild
Av Pallas
Nu har jag en sjal på G, det blir bra till semestern om jag hinner få den! Helst skulle jag haft en till, men jag ska få hem en ny häst vilken vecka som helst och måste hålla lite i pengarna.... :roll:
Användarens profilbild
Av mimpen
Vi bär ofta vår snart-4-åring. Men nästan uteslutande i sele. I sjal bara om det råkar vara det enda som kom med...

När vi var i Addis väckte vi en del uppmärksamhet genom att bära henne, för dels bar maken ofta (män verkar inte bära där!) och dels bär de inte så stora barn. Det är bara det att hon ju är knappt 4, men jämfört med de barn som lever där så trodde alla att hon var i 6-7-års-åldern... Och DET kan jag hålla med om, då hade vi nog inte burit henne :)

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?