Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Jenny m. liten skrev:Ha ha...Sofie skrev: jag fick nyss ett mms med en bild från soffan....![]()
Ja, men den var i alla fall inte stulen. *tröstar* Och nu vet maken din hur du skulle reagera om han hade slarvat bort den så nu är han lite extra rädd om den kanske?
Eld77 skrev:Oj, det var en resa både ner och upp. Surt att behöva fulgråta på jobbet helt i onödan, liksom.Ja, det var surt.
Sofie skrev:HihihiEld77 skrev:Oj, det var en resa både ner och upp. Surt att behöva fulgråta på jobbet helt i onödan, liksom.Ja, det var surt.
Men jag kan inte låta bli att undra om hela historien inte har bättrat på min image lite på jobbet.
Nu är jag ju inte längre "den där nya tjejen" utan "den där nya tjejen som grinade över en stulen tygbit som inte var stulen"![]()
![]()
NeaVida skrev:Jag tror jag måste be att få se en bild på älsklinssjalen och ett recept på den-perfekta-färgningen... Går det?Kika här då: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... c&start=60
Sofie skrev:Är den så turkos fortfarande? Minns den som mycket ljusare och mer grön... (men du ser den ju lite oftare än jag
If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?