Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Woodgroves
Någon som har provat Eden mei tai? Är sugen på att köpa en. Vad tycker ni om den?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har inte provat, men om ni köper en vill jag gärna känna på den :) Dom är ju jättefina :)
Av Woodgroves
Behöver desperat ett nytt bärdon sen vår Ergo gick sönder. En ljus långsjal är inte optimalt för lek i stadsparken. Hon ska ju upp och ner hela tiden! Måste ha något där vi inte drar fem meter tyg i sandlådan när vi knyter :-)

Vi funderar på "seafoam". Verkar jättefin!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Gick ergons spänne helt sönder? Det går inte att köpa/byta till ett nytt?

Seafoam ser jättefin ut :D

Tips jag har en kortsjal 2,75 när det är mycket upp och ner och jag inte vill knyta långsjalen, det funkar bra. Jag kan få till ett kors, över ena axeln som en ringsjal eller kängruknyt med den :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Gick ergons spänne helt sönder? Det går inte att köpa/byta till ett nytt?

Seafoam ser jättefin ut :D

Tips jag har en kortsjal 2,75 när det är mycket upp och ner och jag inte vill knyta långsjalen, det funkar bra. Jag kan få till ett kors, över ena axeln som en ringsjal eller kängruknyt med den :wink:
Av Woodgroves
Nej, spännet är inte sönder så att det syns. Men det håller inte ihop. Väntar på att Ergo ska kontakta mig.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Woodgroves skrev:Nej, spännet är inte sönder så att det syns. Men det håller inte ihop. Väntar på att Ergo ska kontakta mig.
:( Tråkigt. Hoppas det fixar sig snart
Av Woodgroves
Ingen som har en Eden mie tai??

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?