Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av moda
Jag har ett "sjalhål" i min nypåbörjade samling!! Jag behöver en tunn sjal som jag kan ha inne och ute varma dagar. Min tjocka hoppe blir för varm. Men då är ju frågan vilken jag ska välja??? Någon som har tipps? Gärna en slät, tunnt vävd, följsam,inte för stora knutar...Vad kan passa :hmm: Tacksam för hjälp
Användarens profilbild
Av moda
Jag gillar inte riktigr gauzen för den är skrynklig, jag vill liksom ha en som känns son en tunn linnesjal typ :roll: Nya hoppen hag jag hört prasslar som papper...låter skumt :hmm: Den tredja vet jag inte vad det är för någon, :oops: hittar ingen bild heller
Användarens profilbild
Av melon
moda skrev:Nya hoppen hag jag hört prasslar som papper...låter skumt :hmm:
Det gör den när den är ny. När man tvättat den och använt den några dagar är den jättemysig!
Av Aelia
det finns ju släta gåsar oxå
Användarens profilbild
Av Auroratiger
moda skrev:Jag gillar inte riktigr gauzen för den är skrynklig, jag vill liksom ha en som känns son en tunn linnesjal typ :roll: Nya hoppen hag jag hört prasslar som papper...låter skumt :hmm: Den tredja vet jag inte vad det är för någon, :oops: hittar ingen bild heller
En slät gås är som en tunn linnesjal (fast den blir ju rätt skrynklig när man använder den, men det blir ju linne också). :)
Av Emmiez
ja ha en tunn hoppe, och prasslar tycker ja inte den gör, eller ja vet inte riktigt hur du menar, men den är jättemysig :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den tunna hoppe jag känt på prasslade då rakt inte. Den var jättemjuk och go :)
Av eamane
Bali breeze är en slags gauze det med, bara med massa snygga mönster. Säljs i Sverige hos edenbaby så kolla hos dem så får du se bilder. Jag har en och den är jätteskön!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?