Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jediylva
Vad har ni för erfarenheter av bärtröja och bärtub?
Min kusin har just fått barn i Uppsala, och de har fått prova bärtröja (och det verkar promota det och tub hårt). Jag får lite intrycket av att de blir itutade att dessa produkter är de enda rätta för deras barn, som är lite svagt men inte prematur.
Eller är det jättebra grejer och jag bara är onödigt skeptisk?
Jag har lånat ut vår Sino till dem, som jag mycket hellre tycker de ska använda :).
Användarens profilbild
Av tweed
Vad är en bärtröja? Bra med ett alternativ till plastbacken...
Användarens profilbild
Av soffan
Men jag tyckte det där såg ur mysigt ut jue :D En sån ska jag ha om jag får fler barn!!!!
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Jag har iofs inte haft någondera men vad jag tycker är smart är att man inte behöver ha något under. I början med en nyfis tycker jag om att gå hud mot hud och är dessutom supervarm själv. Även om jag gick utan tröja under med långsjalen så kändes det ju pinsamt om någon kom på besök oväntat och det var inget jag heller gjorde utomhus.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
soffan skrev:Men jag tyckte det där såg ur mysigt ut jue :D En sån ska jag ha om jag får fler barn!!!!
:iagree:
Jag la av ett stort, längtande "nej-men-åh" som fick maken att rycka till i fåtöljen och säga(lite bekymrat):
-Är det en bärmojäng?

:lol: :heart:
Användarens profilbild
Av soffan
Ullegulle78 skrev:
soffan skrev:Men jag tyckte det där såg ur mysigt ut jue :D En sån ska jag ha om jag får fler barn!!!!
Jag la av ett stort, längtande "nej-men-åh" som fick maken att rycka till i fåtöljen och säga(lite bekymrat):
-Är det en bärmojäng?

:rofl: jag dööööör sa han så??? Det kan inte vara lätt att leva med dig eller mig :floet2:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
soffan skrev:
Ullegulle78 skrev:
-Är det en bärmojäng?

:rofl: jag dööööör sa han så??? Det kan inte vara lätt att leva med dig eller mig :floet2:
hehehe.. Nej, det finns väll lättare damer att spendera sin tid med, men inte galnare och roligare... ;)
Användarens profilbild
Av jediylva
Jo, de ser mysiga ut, och förstås bra för hud mot hud om man får oväntat besök :). Undrar hur länge man orkar bära en bebis i en tub eller tröja?
Det jag är lite skeptisk mot är ju att de typ enbart verkar prata om tröjor/tuber på Ackis (i alla fall till min kusin) och gärna vill sälja dem. Jag gissar att det är bättre med sjal så fort bebisen väger lite mer, och man kan ha den lägre. Fast förstås bekvämt att inte behöva knyta med en tröja...
Hur kommer det sig att det inte finns någon info om dessa bärgrejer här på sjalbarn? Eller har jag inte letat tillräckligt noga?

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?