Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tränar o tränar men får ändå inte till omslutet sådär perfekt! Ryggsäck går jättelätt och hon sitter bra, men det tycker jag är tyngre för axlarna om man ska bära en längre stund.

Bär ändå helst på magen fortfarande men jag vet ju att det säkert kommer att bli mer o mer på ryggen så vi tränar på :)

Såhär såg det ut igår då vi tränat:

Bild

Jag tycker jag taitar och drar o hoppar, men det blir ändå så hon lutar utåt :(
Användarens profilbild
Av melon
Jag knyter också bara secured high back carry, lätt att knyta och få till bra tycker jag.
Användarens profilbild
Av lillvilda
naimiez skrev: Taight knut, över axlarna och hopp och taighta, hopp och taighta ;-) Om jag kommer till er träff i morgon kan jag hjälpa dig ;-9 Annars fråga Apelsin ;-)

Ja jag skulle nog behöva en kurs. :D Tyvärr är sonen lite tvär när det gäller att träna nu så det beror på dagsformen han är i. :wink: Men är han på humör skulle en lektion sitta fint för nu funkar det inte så bra :hmm:
Användarens profilbild
Av naimiez
lillvilda skrev:
naimiez skrev: Taight knut, över axlarna och hopp och taighta, hopp och taighta ;-) Om jag kommer till er träff i morgon kan jag hjälpa dig ;-9 Annars fråga Apelsin ;-)

Ja jag skulle nog behöva en kurs. :D Tyvärr är sonen lite tvär när det gäller att träna nu så det beror på dagsformen han är i. :wink: Men är han på humör skulle en lektion sitta fint för nu funkar det inte så bra :hmm:
Hoppas du fick lite hjälp idag fast jag var tvungen att gå ;-)
Användarens profilbild
Av Camilla74
melon skrev:Jag knyter också bara secured high back carry, lätt att knyta och få till bra tycker jag.
Samma här!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?