Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
...när man står på stan och knyter sjal, och det kommer förbi gamla vänner.
- Jamen en sån där ser ju smidig ut, det kanske vi skulle pröva? Vårt barn har vuxit ur sin babybjörn, och den går ju inte att ha på ryggen. Kan inte du ta med en sjal till festen ikväll och visa mig hur man gör?

Sagt och gjort, och mot slutet av vår kväll blev det ryggknytkurs i trädgården. :) Bebisen trivdes, mamman gillade det, några andra festgäster tyckte att det var ju så mysigt, de hade haft en sino när deras barn var pyttigt, ytterligare några andra ville bara kolla in hur man gör. En till har jag demat (trikå-)sjal för förr och hon köpte en sedan, samt har lärt sin syster.

Det finns visst potential för ganska många fler sjalare i bekantskapskretsen. ;) :vågen:

( :hello: om nån av er är här!)
Av eamane
:vågen: Kul när det händer :)
Användarens profilbild
Av zingo
eamane skrev::vågen: Kul när det händer :)
:iagree: sjalvisning oftare!
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:
:iagree: :D
Användarens profilbild
Av sanna73
zingo skrev:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Silverälva
Åh, blir värsta avundsjuk, jag får aldrig lära nån nåt om sjalar :( . Jag tror jag ska börja antasta främlingar på stan! Använda sjalen som lasso och fånga in dom sen sen knyta fast bebisar på dom. :evil: :wink:
Användarens profilbild
Av MilanE
Vad härligt!

Jag blev haffad på vårt lill-konsum av en sjalsugen gravidtjej hejhej sandra :hello: som ville ha lite sjaltips. Alltid lika skoj!
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag fick visa långsjalknyt för släkting med halvårsgammal bebis i helgen :D (Hon hade en sjal men hade inte fått till det med knytningarna). Tyvärr hade hennes bebis redan somnat så vi provade med en docka... hoppas hon lyckas även med bebis (och såklart tipsade jag henne om SB!)

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?