Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
:shock:

Jag betalade 75% av det där när jag köpte den ny...
Användarens profilbild
Av Isanna
Dumma människa! :hopmad:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Sååå fuuuult!
Å sen att inte skriva vilket märke det är på sjalen så att folk kan söka och kolla upp nypris.
Iofs så står det Storchenwiege på förpackningen men det är ju inte så lätt för den som inte kan något om sjalar att se.
Av Aelia
Mmm såg den och hade lust att skriva och säga att den kostar inte ens ny så mycket typ
Användarens profilbild
Av Nova
exiteme skrev:
Aelia skrev:Mmm såg den och hade lust att skriva och säga att den kostar inte ens ny så mycket typ
Det har jag gjort... :roll:
Fick du något svar?
Användarens profilbild
Av Plinga
Vad kostar en sån då? Eller har han ändrat? 1000 kronor ville han ha nu, och jag trode nypriset låg på tusenlappen, fast jag har ingen aning.
Användarens profilbild
Av Nova
Katja77 skrev:Vad kostar en sån då? Eller har han ändrat? 1000 kronor ville han ha nu, och jag trode nypriset låg på tusenlappen, fast jag har ingen aning.
På Babyboden kostar en Storchenwiege Ulli 725 kr ny.
Användarens profilbild
Av Plinga
Nova skrev:
Katja77 skrev:Vad kostar en sån då? Eller har han ändrat? 1000 kronor ville han ha nu, och jag trode nypriset låg på tusenlappen, fast jag har ingen aning.
På Babyboden kostar en Storchenwiege Ulli 725 kr ny.
Aha, ja då var jag ute och cyklade då!! Har noll koll på vad nya sjalar kostar... :oops:

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?