Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
OK, jag trodde det var Växjö allra minst!
Både jag och Virvhult (påstår jag utan att fråka henne) står till förfogande om du vill prova. Vet du om några fler sjalare i trakten, vi hoppas på en sjalträff i VVGG området. Kolla under Sjalträffar om du är sugen. Det är liksom inte så formelt som det låter.
Av sjaltokan
Viskar: köp en sjal till.. :lol:

Smart lösning, jag prova babybjörn nu innan sonen blir för stor så jag kan inte uttala mig om dess funktionalitet alls.
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:OK, jag trodde det var Växjö allra minst!
Både jag och Virvhult (påstår jag utan att fråka henne) står till förfogande om du vill prova. Vet du om några fler sjalare i trakten, vi hoppas på en sjalträff i VVGG området. Kolla under Sjalträffar om du är sugen. Det är liksom inte så formelt som det låter.
Har försökt lura på syrran en MT, sydde en till henne med marimekkopanel, men hon verkar svårflörtad, så den tar jag nog tillbaka när H blir lite större. Men jag har en kompis i Vaggeryd som kanske blir sjalare. Hon ligger på neo just nu med tvillingar, men har fått låna sjal där så jag har lovat att hjälpa henne att fixa en tills hon kommer hem. Så en sjalare till kan det kanske bli. Ett par i föräldragruppen var också lite intresserade när jag hade min på i förra veckan.
Användarens profilbild
Av glis
En kollega till mig provade också sjal till sina tvillingar på neo. Han gillade det men personalen hade skrattat år hans håriga överkropp... De skulle ju kängruvårdas. (De var stora och staka, det var bara för säkerhets skull de var där såvitt jag förstår.) Det var så jag blev intreserad.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?