Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Dehli eller Nairobi?

Dehli
29
54%
Nairobi
25
46%
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:Ja, du vet ju vad jag tycker. Men nu har jag rösta iaf! ;-)
Jag blir bara lite tveksam på de där fälten som ser hudfärgade ut. Kanske skulle Panaman vara bättre här, men jag har ju Paprikan, olivgåsen och en Skog... :hmm:
Av puh
mari_tres skrev:
Jag blir bara lite tveksam på de där fälten som ser hudfärgade ut. Kanske skulle Panaman vara bättre här, men jag har ju Paprikan, olivgåsen och en Skog... :hmm:
Jag är också jättesugen på Panaman... :roll: Men jag har Paprikan, olivgåsen, olivmobywrap och endast EN som inte är grön... Men den är ju så fin! Olivgåsen är ju också tunn, så det kanske är riktigt dumt. Har förresten blivit riktigt kär i min gås! :heart: Lättare när skruttan har blivit större tror jag :roll: Börjar fundera på Nairobi, men vet inte om gult är min färg, men precis som du skulle jag gärna vara utan de "hudfärgade" delarna.

MEN! Har du hittat en brun wellen??! :twisted:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:
mari_tres skrev:
Nu ändrar jag mig, jag tycker Nairobi. :wink:
:hopmad: :hellu:
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:
mari_tres skrev:
Jag är också jättesugen på Panaman... :roll: Men jag har Paprikan, olivgåsen, olivmobywrap och endast EN som inte är grön... Men den är ju så fin! Olivgåsen är ju också tunn, så det kanske är riktigt dumt. Har förresten blivit riktigt kär i min gås! :heart: Lättare när skruttan har blivit större tror jag :roll: Börjar fundera på Nairobi, men vet inte om gult är min färg, men precis som du skulle jag gärna vara utan de "hudfärgade" delarna.

MEN! Har du hittat en brun wellen??! :twisted:
8) Betald och på väg :loving:

Har kontaktat en av säljarna för att höra vad hon anser om färgerna.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Tycker de är himla fina både Nairobi och Delhi. Sedan är jag väldigt förtjust även i Panama 8)

Förresten är det Delhi ni menar när ni skriver "hudfärgade" ränder :? För i så fall skulle jag vilja flika in att de kan beskrivas som "laxfärgade" enligt Hoppediz själva :wink:

Har förresten bilder på min sida som visar just dessa färger bra. Syftar på de jämförande bilder mellan Hoppediz supertunna och de klassiska vävda Hoppediz-bärsjalarna fotona är tagna just på en Delhi och de laxfärgade ränderna syns mycket bra på båda bilderna. Har visat bilderna här förut och tar mig friheten att klistra in dem igen :wink:

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Scharlott skrev:Tycker de är himla fina både Nairobi och Delhi. Sedan är jag väldigt förtjust även i Panama 8)

Förresten är det Delhi ni menar när ni skriver "hudfärgade" ränder :? För i så fall skulle jag vilja flika in att de kan beskrivas som "laxfärgade" enligt Hoppediz själva :wink:
Ja, det är Delhi som känns lite hudfärgad... svårt då man bara sett bilder på dem! "Lax" låter ju onekligen bättre men är inte det ungefär samma sak? :lol:

Och de där bilderna är farliga! :this: Undrar om inte socialstyrelsen har nåt att säga om dem?
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
Scharlott skrev:Tycker de är himla fina både Nairobi och Delhi. Sedan är jag väldigt förtjust även i Panama 8)

Ja, det är Delhi som känns lite hudfärgad... svårt då man bara sett bilder på dem! "Lax" låter ju onekligen bättre men är inte det ungefär samma sak? :lol:
:lol:
Laxrosa 8)
mari_tres skrev:Och de där bilderna är farliga! :this: Undrar om inte socialstyrelsen har nåt att säga om dem?
:lol:
Ja, det är farligt att vara flink med kameran :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?