- sön jun 08, 2008 16:55
Jag äger ingen sjal nu längre......
Har ju världens snyggaste Beco polkadot deer och en Ergo som används. Men sjal funkar inte här pga värmen. Det finns liksom inte på kartan att jag frivilligt skulle linda in mig i massa tyg och dessutom röra mig
Nä nä nä. Om jag ska vara ärlig så är det så jäkla varmt att jag nästan aldrig bär i sele ens. Bara på stranden i kvällsbrisen möjligen.
Det är tråkigt! Lillasyster är ju bara en teoretisk sjalbebis ju
Nåväl. När vi kommer hem igen har jag en 3 1/2 åring som knappast vill bli buren mer än undantagsvis och en 1 1/2 åring. Då uppkommer problem nr 2. Jag är lite snål när det gäller sjalar! jag kommer nog ha svårt att rättfärdiga köpet av ens en ynka liten sjal. Och jag vill ju ha så många.
Jag har ju fortfarande inte haft den underbara regnbågen i moin ägo.
och det var ju det där norraskenet som jag ångrar att jag sålde
och så verkar ju didy indio siden underbar
och så finns det ju tunna hoppar nu ju!
....ja ni förstår. Detta är ju ett delikat problem som helt självklart tar upp mina tankar sisådär ett år i förskott sent på kvällen en söndagskväll

Har ju världens snyggaste Beco polkadot deer och en Ergo som används. Men sjal funkar inte här pga värmen. Det finns liksom inte på kartan att jag frivilligt skulle linda in mig i massa tyg och dessutom röra mig

Det är tråkigt! Lillasyster är ju bara en teoretisk sjalbebis ju

Nåväl. När vi kommer hem igen har jag en 3 1/2 åring som knappast vill bli buren mer än undantagsvis och en 1 1/2 åring. Då uppkommer problem nr 2. Jag är lite snål när det gäller sjalar! jag kommer nog ha svårt att rättfärdiga köpet av ens en ynka liten sjal. Och jag vill ju ha så många.
Jag har ju fortfarande inte haft den underbara regnbågen i moin ägo.
och det var ju det där norraskenet som jag ångrar att jag sålde
och så verkar ju didy indio siden underbar
och så finns det ju tunna hoppar nu ju!
....ja ni förstår. Detta är ju ett delikat problem som helt självklart tar upp mina tankar sisådär ett år i förskott sent på kvällen en söndagskväll

Locke med Zelda Zee -05, Beatrix -07 och Sixto född i Maj-14