Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
Jag äger ingen sjal nu längre...... :(
Har ju världens snyggaste Beco polkadot deer och en Ergo som används. Men sjal funkar inte här pga värmen. Det finns liksom inte på kartan att jag frivilligt skulle linda in mig i massa tyg och dessutom röra mig :shock: Nä nä nä. Om jag ska vara ärlig så är det så jäkla varmt att jag nästan aldrig bär i sele ens. Bara på stranden i kvällsbrisen möjligen.
Det är tråkigt! Lillasyster är ju bara en teoretisk sjalbebis ju :(

Nåväl. När vi kommer hem igen har jag en 3 1/2 åring som knappast vill bli buren mer än undantagsvis och en 1 1/2 åring. Då uppkommer problem nr 2. Jag är lite snål när det gäller sjalar! jag kommer nog ha svårt att rättfärdiga köpet av ens en ynka liten sjal. Och jag vill ju ha så många.
Jag har ju fortfarande inte haft den underbara regnbågen i moin ägo.
och det var ju det där norraskenet som jag ångrar att jag sålde
och så verkar ju didy indio siden underbar
och så finns det ju tunna hoppar nu ju!

....ja ni förstår. Detta är ju ett delikat problem som helt självklart tar upp mina tankar sisådär ett år i förskott sent på kvällen en söndagskväll :hellu:
Användarens profilbild
Av korell
Och herrejäklare, jag skulle inte ha undrat "kleinsmekker?? vad är det?" och googlat. Shit pomfrit vad snygga grejjer *sväljer hårt*

Spara som favorit eller låtsas att jag aldrig sett och glömma fort.... Svåra val idag.....
Användarens profilbild
Av Bina
:heart: svårt det där med sjalarna - kolla in LillaG som köpt snyggaste MT som går att uppbringa. En BBO av en Indio :love:
Användarens profilbild
Av milimani
Du får helt enkelt börja jobba på ett sjalbarn till :wink:
Användarens profilbild
Av Zai
korell skrev:Och herrejäklare, jag skulle inte ha undrat "kleinsmekker?? vad är det?" och googlat. Shit pomfrit vad snygga grejjer *sväljer hårt*

Spara som favorit eller låtsas att jag aldrig sett och glömma fort.... Svåra val idag.....
Åh, jag var ju givetvis tvungen att googla jag också.... :shock: :loving: Jag är kär!
Användarens profilbild
Av LillaG
Zai skrev:
korell skrev:Och herrejäklare, jag skulle inte ha undrat "kleinsmekker?? vad är det?" och googlat. Shit pomfrit vad snygga grejjer *sväljer hårt*

Åh, jag var ju givetvis tvungen att googla jag också.... :shock: :loving: Jag är kär!
:this:

Nä, nä. Ni får inte ens googla på dessa skönheter innan moi har fått tag i en sådan.

Kan inte bara nöja mig med en indio MT jue :wink:
Användarens profilbild
Av tlillan
Boadicea skrev:
mari_tres skrev:
Boadicea skrev:
Bina skrev::heart: svårt det där med sjalarna - kolla in LillaG som köpt snyggaste MT som går att uppbringa. En BBO av en Indio :love:
Vart kan man beskåda detta underverk då? 8)
Är det inte den här? http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=93192
Men, shit! Hur har jag kunnat missa den!!!??? :shock: Nice!!!
:iagree:
Användarens profilbild
Av Zai
LillaG skrev:
Zai skrev:

:this:

Nä, nä. Ni får inte ens googla på dessa skönheter innan moi har fått tag i en sådan.

Kan inte bara nöja mig med en indio MT jue :wink:
Hehe, bara för det så googlade jag igen :twisted:
Användarens profilbild
Av binaem
Åh var inne på er blogg. Det låter som om ni har det bra på er familjeresa
Användarens profilbild
Av naimiez
Är det easy regnbåge kan du låna min :heart: den kommer finnas här när du kommer hem ;-)

Locke hälsar att han är avmaskad och fin.....men när skulle jag få min spruta? :hmm:
Användarens profilbild
Av amöba
Ni får se till att skaffa trädgård med träd när ni kommer hem! Jag har funderat på att sälja min Iris, men nu är det ju sommar och båda barnen sjalgungar (bild här). Inte går det att sälja sjalarna då ;)

PS Är dålig på att läsa er blogg, men det är gott att se dig här ibland vännen!
Användarens profilbild
Av naimiez
amöba skrev:Ni får se till att skaffa trädgård med träd när ni kommer hem! Jag har funderat på att sälja min Iris, men nu är det ju sommar och båda barnen sjalgungar (bild här). Inte går det att sälja sjalarna då ;)

PS Är dålig på att läsa er blogg, men det är gott att se dig här ibland vännen!
Sälja :shock: Är du galen ;-) Gunga!!!! :this: De är testade till 800 kg ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?