Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solanna
Efter nästan ett år då Dante alltid har velat gå själv och inte uppskattat att bli fastknuten i något så vill han äntligen bli buren igen. Han tycker att det är jättegosigt att åka på mammas rygg så numera är det Sutemi till och från dagis som gäller medan storebror går. :heart:

Vår gamla vagn får bli undanställd för sommaren och det känns som en befrielse att vara av med den.
Användarens profilbild
Av sus
Åh, det kanske betyder att jag får börja bära Pelle igen till hösten. Just nu vill han bara gå och gå och gå.
Användarens profilbild
Av lillvilda
:-) tänk om min son ville gå å gå (han är 1 år och nyss lärt sig gå). han går men han blir helst buren. ska vi byta barn :-D haha ne de är mysigt förståss men jag längtar efter att han ska springa iväg lite och bara vilja bli buren när benen är för trötta.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Vad mysigt!

Tänk, samma utveckling här; har inte fått bära sedan förra sensommaren, men in helgen har han somnat i ringsjalen 2 gånger :vågen:
Användarens profilbild
Av Siena
ÅH så mysigt! Vi hade en sjalrevival med storebror i höstas, men då var jag gravid och orkade tyvärr inte bära så mycket! Njut av bärandet :vågen:!
Användarens profilbild
Av Maerion
Nora gillar också sjalen igen, mysigt! :heart:
Användarens profilbild
Av solanna
Hm, det verkar vara en liknande tendens för många sjalbarn att de vill gå mer själva när de väl får kläm på det, men att man kan komma in i en ny bärperiod senare. Mysigt, mysigt är det tycker vi och fröknarna på dagis var helt begeistrade när jag svingade upp Dante på ryggen idag innan vi gick från dagis och Dante var superlycklig. :heart:
Användarens profilbild
Av Edith
Ja, här är det en till som helt plötsligt gillar att åka sjal igen. :loving:
Användarens profilbild
Av emelie
Här har det också vänt. Oliver vill gärna selas för transport nu för tiden o kramas gärna lite extra när han sitter där på ryggen.
För några månader sen gick det knappt att sätta upp honom på höften när han såg att man hade sele eller MT på sig. Men nu är vi på bärbanan igen. :vågen: *bort bort med vagnen*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?