Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag gått å suktat efter en långsjal sen sonen föddes för över ett år sedan, hittills har jag burit i ringsjal, trikåsjal och mei tai och älskat alla varianter på olika sätt. Nu när jag fått tillbaka på skatten så funderar jag på att slå till. :twisted: Ska bara flörta lite till med sambon :D Jag har fallit överhuvudet kär i en baby bali breeze, Haumea (ingen som har en till salu? :wink: ) De är ju så vackra. Lite dumt kanske med den sommriga looken eftersom vår bebbe inte kommer förrän i aug och sommren nästan är slut men man blir så glad av att se den.

Nu till mina frågor. Jag kommer bära en bebis och min lillkille på lite över året. Jag vill kunna knyta alla olika knytningar. Jag är kort, 150 cm och rätt smal (när gravidmagen är borta iaf :lol: ) så visst borde väll 4,5 m räcka till mig va? så svårt att veta hur mycket tyg som går åt i olika knytningar men det vore skönt att slippa ha massor av tyg över.

Någon som har erfarenhet av den här sjalen??
Användarens profilbild
Av milimani
Jag har en som jag älskar! Min är också 4,5 och räcker till alla knytningar och jag är större än dig, så det klarar du dig på.

Jag tycker att den avlastar riktigt bra, inte lika bra som en tjockare vävd men jag orkar bära länge i den. Och den är så sval, tunn och lätt att knyta. Som enda långsjal skulle jag kanske inte välja den eftersom jag då vill ha något som avlastar lite bättre och som är lite bredare. Men det är ju en smaksak. Jag tycker ändå du gör helt rätt i att välja efter den färg du tycker bäst om. Och du kommer inte ångra ditt köp!
Användarens profilbild
Av lillvilda
Tack tack för ditt svar. Nu råkade jag trycka på köp :wink: haha. Beställde från Eden baby hoppas de leverar snabbt. Attans att det ska komma helg emellan :D vill ju klämma på den nu.
Användarens profilbild
Av sanna73
lillvilda skrev:Tack tack för ditt svar. Nu råkade jag trycka på köp :wink: haha. Beställde från Eden baby hoppas de leverar snabbt. Attans att det ska komma helg emellan :D vill ju klämma på den nu.
Det brukar gå fort när diddeldi levererar :lol:
Användarens profilbild
Av milimani
Som Sanna73 säger, diddeldi levererar ofta dagen efter så du har den nog snabbt! Glöm inte att återkomma med bild sen!
Användarens profilbild
Av lillvilda
låter toppen! hoppas den är påväg till mig nästa vecka! längtar efter att klämma på den och kasta upp sonen på ryggen (läs svettas medan jag försöker knyta fast den sprattliga ungen) . Sambon kom just hem å jag visade stolt upp vad jag klickat hem. :D - ja...hmm den var hippi, var hans komentar :lol: haha det hade jag ju väntat mig han skulle tycka. Men jag blir så glad när jag ser den. ska aboslut infoga en bild när jag törs visa mina knytningar :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?