- lör jun 07, 2008 14:47
Nu har jag gått å suktat efter en långsjal sen sonen föddes för över ett år sedan, hittills har jag burit i ringsjal, trikåsjal och mei tai och älskat alla varianter på olika sätt. Nu när jag fått tillbaka på skatten så funderar jag på att slå till.
Ska bara flörta lite till med sambon
Jag har fallit överhuvudet kär i en baby bali breeze, Haumea (ingen som har en till salu?
) De är ju så vackra. Lite dumt kanske med den sommriga looken eftersom vår bebbe inte kommer förrän i aug och sommren nästan är slut men man blir så glad av att se den.
Nu till mina frågor. Jag kommer bära en bebis och min lillkille på lite över året. Jag vill kunna knyta alla olika knytningar. Jag är kort, 150 cm och rätt smal (när gravidmagen är borta iaf
) så visst borde väll 4,5 m räcka till mig va? så svårt att veta hur mycket tyg som går åt i olika knytningar men det vore skönt att slippa ha massor av tyg över.
Någon som har erfarenhet av den här sjalen??

Nu till mina frågor. Jag kommer bära en bebis och min lillkille på lite över året. Jag vill kunna knyta alla olika knytningar. Jag är kort, 150 cm och rätt smal (när gravidmagen är borta iaf

Någon som har erfarenhet av den här sjalen??
Stolt sjalmamma med buspojkarna storebror f april 2007 och lillebror f augusti 2008, bonusdotter f aug 2003.Bär i långsjal, mei tai och ringsjal. Tror att mei tai är guds gåva till småbarns familjer!