Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
Jag impulsköpte en sjal idag. Jag som inte bär längre. :roll:
Jag var på Streets barnmarknad och på väg därifrån ser jag av en slump ett bord där det ligger ett gäng sprillans nya bärabarnsjalar. Hmm, tänkte jag... en kortsjal (till) skulle jag kunna tänka mig om priset är det rätta och om det finns en lotusblomma.

Och jo, priset var det rätta: 120:-! :shock:
Och en enda lotusblomma låg där bland flera svartpeppar och några chili och suktades. :heart:

Så nu bor den hos mig! :vågen:
Den är underbart vacker i färgerna och får agera halsduk till mig eller sommarfilt i vagnen till Sigge. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Heja :rock: :D !
Det är ju aldrig fel med en sjal till..?
Användarens profilbild
Av ZaZi
Eulalia skrev:Heja :rock: :D !
Det är ju aldrig fel med en sjal till..?
Nä, det är väl aldrig det. :lol:

& en så snygg dessutom. 8)
Användarens profilbild
Av ZaZi
SQ skrev:Härligt! Men enligt mitt tycke är Bärabarn just en halsduk eller möjligen vagnsfilt. Bära i dem, nej tack! :) Men hoppas på att någon gång träffa på någon som kan lära mig att komma överens med min fina Osian.
Jag är väl inte heller speciellt förtjust i bärabarn egentligen, men jag känner att jag nog inte gett dom en ärlig chans. Och om jag inte gillar att bära i den så har jag precis som du säger en väldigt snygg halsduk. :D
Av Aelia
jag som letar efter en lotusblomma :hopmad:

Fanns det fler där? :roll:
Användarens profilbild
Av Helma
Den var menad för dig ZaZi.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
åh! grattis till en lotus :loving: ... är inne på min andra 8)
Användarens profilbild
Av Måsen
En halsduk att bli glad av kan jag intyga! Fungerar också som duk vid picknicken om man inte är alltför rädd för fläckar. :lol:

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?