Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av primusbarn
Jag har en skrynkig olivgås och en BBB Freya. Av mina två långa vävda sjalar är alltså båda gröna (och de känns också ganska lika). Dessutom har jag en Ringo skogssäv. OK, jag gillar verkligen grönt, men det blir ju nästan löjligt enformigt.

Jag har lovat mig själv (och min man :wink:) att jag inte ska köpa nästa sjal förrän till hösten, då har jag spanat in Didymos wellen holunder.
Men, nu kommer ju sommaren och jag vill ha lite variation även då, och jag vill ha en sval tunn sjal. Jag är inte så mycket för alla randiga, och jag tycker burgundygåsen har en jättefin färg.

Har jag missat något annat alternativ, eller måste jag helt enkelt köpa en till gås?
Av Ponyo
Nya tunna hoppen kanske? :D
Användarens profilbild
Av primusbarn
Jam den tanken har slagit mig. Fast det beror på vilka färger de finns i. Har de börjat säljas än?
Av Ponyo
primusbarn skrev:Jam den tanken har slagit mig. Fast det beror på vilka färger de finns i. Har de börjat säljas än?
Ja, jag tror att Babydesign säljer (se till höger högst upp)
Jag och klämde på en i förra veckan, och de var otroligt tunna och fina.
De har så underbara färger och mönster dessutom.
Användarens profilbild
Av sanna73
Men verkar det inte dumt att köpa två lilaaktiga att komplitera de två gröna med :hmm: ?
För visst är holundern den lilla Wellen? Burgundyn är ju visserligen en annan, mörkare lila, men tja, samma familj tillhör de väl allt?

Varför inte en BBB Whitman eller en ny tunn hoppe (som jag väntar otåligt på :eld: )
Användarens profilbild
Av sanna73
primusbarn skrev:Jam den tanken har slagit mig. Fast det beror på vilka färger de finns i. Har de börjat säljas än?
Har inte börjat säljas ännu men under denna eller nästa vecka verkar de vara på g :app:
Användarens profilbild
Av primusbarn
sanna73 skrev:Men verkar det inte dumt att köpa två lilaaktiga att komplitera de två gröna med :hmm: ?
För visst är holundern den lilla Wellen? Burgundyn är ju visserligen en annan, mörkare lila, men tja, samma familj tillhör de väl allt?
Ja, jag veeeeet! Jag är hopplöst enformig. Men, jag tycker ju om lila också.

Kanske ska kolla in de nya hoppisarna lite noggrannare innan jag gör något överilat.
Användarens profilbild
Av sanna73
primusbarn skrev:
sanna73 skrev:Men verkar det inte dumt att köpa två lilaaktiga att komplitera de två gröna med :hmm: ?
Ja, jag veeeeet! Jag är hopplöst enformig. Men, jag tycker ju om lila också.

Kanske ska kolla in de nya hoppisarna lite noggrannare innan jag gör något överilat.
Tja, jag skall inte säga något, blått har dominerat länge bland sjalarna här :lol:
Användarens profilbild
Av Scharlott
primusbarn skrev:Ja, jag veeeeet! Jag är hopplöst enformig. Men, jag tycker ju om lila också.

primusbarn skrev:jag tycker burgundygåsen har en jättefin färg
Både gauzesjalarna och nya supertunna Hoppediz är perfekta till sommaren. Gissar det blir mer av en smakfråga vilken som blir favoriten 8)

(Jag räknas väl i och för sig som partisk i och med att jag är sjalförsäljare, men jag tror det är många som håller mig i det jag skriver ovan angående gauze och supertunna Hoppediz).

Sedan kan jag passa på att säga att burgundy är förra sommarens färg och den tillverkas inte mer nu, så de som finns kvar hos de svenska återförsäljarna är de som finns, sedan är det slut :wink:
Användarens profilbild
Av primusbarn
Scharlott skrev:Sedan kan jag passa på att säga att burgundy är förra sommarens färg och den tillverkas inte mer nu, så de som finns kvar hos de svenska återförsäljarna är de som finns, sedan är det slut :wink:
Förra sommarens färg!
Gaaah! Jag är inte bara enformig, jag är otrendig också.

Fast det visste jag ju redan :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
primusbarn skrev:
Scharlott skrev:Sedan kan jag passa på att säga att burgundy är förra sommarens färg och den tillverkas inte mer nu, så de som finns kvar hos de svenska återförsäljarna är de som finns, sedan är det slut :wink:
Förra sommarens färg!
Gaaah! Jag är inte bara enformig, jag är otrendig också.

Fast det visste jag ju redan :wink:
:lol: Då är jag också lite otrendig för jag har en gauze burgundy, plus att jag har en skrynklig orange 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?