Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja, nu har jag bestämt att jag behöver en lång sjal..men vilken då? Den ska ju vara tunn, men en ny Hoopendiz känns lite dyr.. :? Det får bli en begagnad, men VILKEN ska jag titta efter? Vill helst ha nån som färgmässigt är i stil med Hoppendiz Nairobi..eller kke Easy Care Eld..& hur lång behöver jag? Jag är 158 cm över havet & drar 46/48 i tröjor.. :help:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Rebozo skulle jag vilja rekommendera!
Kolla på MexanEmmas sida http://rebozos.blogspot.com/
Står just inför att beställa därifrån, billiga tunna hållbara sjalar och nästan ingen fraktkostnad. För en långsjal på 5 meter som det bara finns ett exemplar av tar hon 306 kr + frakt 75 kr. Inte farligt alls :D
Användarens profilbild
Av telistant
Amazonas Carrysling är tunnare än "vanliga" korskypertvävda sjalar, men gauze och bali breeze är ju tunnast.

Lollipop är ju orange lila (lånat bild från babyheaven) och bra pris är det på Amazonas sjalarna också.

Bild
Användarens profilbild
Av Shuna76
Äsch! Nu fick jag ju ännu svårare att bestämma mig...:? Vilen längd behöver jag då? Om jag vill kunna bära på ryggen behöver jag mer än 5 meter väl? :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Shuna76 skrev:Äsch! Nu fick jag ju ännu svårare att bestämma mig...:? Vilen längd behöver jag då? Om jag vill kunna bära på ryggen behöver jag mer än 5 meter väl? :roll:
Nej det behöver du inte! Om du planerar på att göra omslut så kanske men jag tvivlar. Jag bär nästan alltid i ryggsäck och om jag då gör tibetanavslut (som är det som jag tycker tar mest tyg) behöver jag en sjal på 4,5-4,7 för att jag ska trivas i det (och jag är ju större än dig). Jag kan om jag vill knyta en ryggsäck med min kortsjal som enligt inköpet är 2,5 m. Fast då kommer ju knuten under gumpen men det fungerar. Kom på nästa sjalträff och prova lite ordentligt.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jamen! När är nästa träff då? Kan ju inte vänta fööör länge.. :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Shuna76 skrev:Jamen! När är nästa träff då? Kan ju inte vänta fööör länge.. :wink:
Lägger in två förslag under träffar nu!
Användarens profilbild
Av jag71
Nu finns förslag! Fast det kanske blir för länge ändå? :wink:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jo, det är ju jättelänge dit...typ 3 veckor... :lol: Näe, men jag tror på dig då..räcker med 4,7. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?