Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Staxson
Hej allesammans!
:D
Jag har en liten fråga till er och den lyder så här: Jag har en liten dotter på ett par veckor och vi riktigt myser i vår trikå sjal. Men jag börjar nu bli sugen på en vävd men vet inte vart jag ska börja kika. Jag är 1,62 lång och normal byggd, dvs inte pinnsmal men heller inte mullig. Vilken längd bör jag då ha på sjalen och rekomenderar ni nån speciell vävd sjal som nybörjar sjal??

Tacksam för alla tips och svar jag kan få!
Mvh//Fredrica.
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag är också nybörjare fast jag började med en vävd sjal, en colin bleu gauze. Gillar den skarpt! Lillgumman är nu 2 veckor och vi trivs med den båda två. :) Men jag är redan fast i sjalträsket så idag beställde jag en trikåsjal med (Sino), för man kan ju inte bara ha en enda... :roll: Blir nog en till gås också så småningom, i en mer knallig rolig färg. :mrgreen:
Av sjaltokan
Längd en 4,6 borde räcka till dig, vilken sjal det är en smaksak, du har inte möjlighet att gå på sjalträff och klämma och känna?

Välj en du tycker om färgen på är väl nästan viktigast för då blir den använd..
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Min första vävda var en gås (gauze) och jag tyckte den var bra mycket lättare att få till i början än Hoppedizen jag köpte senare. Gåsen är ju mycket tunnare och känns mer lätthanterlig för en nybörjare. Och nu på sommaren är det ju inte fel med en tunn sjal heller. :)

En kraftigare sjal avlastar visserligen bättre, men min skrutt väger nu drygt 11 kg och gåsen används för närvarande flitigt för ryggbärande och funkar faktiskt jättebra på magen också fortfarande.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?