Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av herilane
Min dotter vill inte bli buren längre... inte på mage, inte på rygg, möjligen kan hon gå med på bärpåse när hon är riktigt trött. Hellre vagn, eller gå själv, eller bäras utan bärhjälp.

Jag börjar längta efter nästa bebis bara för att få knyta fast en liten varm kropp på min mage igen.
Användarens profilbild
Av verre
oj, adrian är född dec 06 och han bärs i sjalen varje dag, både hemma och ute.. han kommer med sjalen i släptåg och tecknar mysa och ger mig en ände av sjalen..

konstigt vad det är olika...
Användarens profilbild
Av Helma
Tråkigt :cry:
Användarens profilbild
Av jag71
Tror som Lin. jag bär ju mina tre små åtminstonde lite varje dag.

Idag ahr jag faktiskt burit alla tre samtidigt (utan sjal dock). alla tre fick stora benproblem på dagis och kunde inte gå så... :lol: Skrutt på ryggen och en liten tös på vänster höft och en liten tös på höger höft. Vi gick från en avdelning till en annan. Hela tiden hörde jag mig själv "Håll i dig Skrutt! Flytta på er jag bär många" . Vi kom fram och huxflux fumgerade benen igen. :lol: :lol: :lol:
Av Tyche
Mina barn har båda slutat med sjal runt 14 månader. Då har dom gått istället. Isaac blir tre om ett par dagar och han har inte vänt tillbaka än. Visst har det hänt att han åkt ringsjal någongång och dom stunderna är otroligt mysiga men han ska vara sjuk för det, tyvärr.
Knytas upp i ett par minuter går båda med på, men sen ska dom ner snabbt.
Jag vet inte om Elin kommer ändra sig, jag tror inte det. Vi kommer använda ringsjal nu, till och från bilen och i stan och på ställen där vi inte vill att hon ska gå själv men i övrigt så kommer hon gå själv, precis som sin bror.

Det ÄR sorgligt, men samtidigt är det stort tycker jag. Ens lilla barn som plötsligt tar sig fram, överallt för egen maskin :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?