Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kamavi
Jag är nybörjare när det gäller det här med sjalar och skulle behöva lite hjälp.
Kan man ha en MT till nyfödd bebis? Om inte, när kan man börja med det då? Jag tänkte sy en själv och undrar om det finns någon bra beskrivning någonstans, jag misstänker att den kanske inte ser likadan ut till bebisar som till lite större barn...eller?
Jag har både en Ergo och en Beco som jag älskar att bära de större barnen i men jag tänkte att det kunde vara kul med en (eller flera!) MT också!!!
Användarens profilbild
Av jag71
Skulle tro att det går utmärkt. Ser inget skäl till att det inte skulle fungera med en mt. Kolla under gör det själv så finns det nog några sybeskrivningar där. Finns det ingen så släng ut en fråga där så får du svar.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jadå, det går bra. men man bör ha knuten på ryggen så att barnet inte kan ramla ut åt sidorna. så här:

Bild
Användarens profilbild
Av lillvilda
ja då det funkar. Vi har burit vår lillkille i mei tai från han var en vecka. Min sambo trivs bäst med meitaien så han kommer nog bära nästa bebis från början i mei tai oxå men jag är lite sugen på att prova tricosjal oxå så den allra första tiden tror jag jag kommer bära i tricosjalen. Men mei taien har helt klart varit en bra investering, vi har burit Liam sen han var 1 vecka och idag är han över 1 år och vi bär fortfarande i samma mei tai.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Det går utmärkt att bära en liten nyfödd bebis i mei tai antingen mage-mot-mage eller i vaggaställning.

Här finns instruktioner för resp knytning: http://slynger.dk/group.asp?group=41&sub=41

... och här kommer ett par bilder 8)
vaggaställning till vänster och mage-mot-mage till höger

Bild Bild
Användarens profilbild
Av asa
Det jag tyckte var knepigt när jag bar L som nyfödd i MT var att han inte fick tillräckligt med stöd för huvudet. Det liksom slängde fram och tillbaka. Men å andra sidan kanske jag knöt fel på nåt sätt. Jag hade också knuten runt hans rygg.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?