Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Finns det någon som skulle kunna tänka sig låna ut en trikåsjal i stockholm? Min egen är utlånad och finns långt in i värmlands skogar. Jag vill visa den för en nybliven mamma i vårt hus som är intresserad.

Snääääälla :wink:
Användarens profilbild
Av Sanfora
Här! Mios Moby är kvar här hemma just av den anledingen - att lånas ut - den har varit utlånad så långt som till Italien :-)
Jag har dessvärre inga ärenden i veckan, sitter hemma och pluggar - så du får komma och hämta den isf :lol: Eller skickas?
Användarens profilbild
Av asa
Ja, gärna. Du bor i skogen norröver va? Om jag inte minns fel va...

Ska se om vi kan fixa bil. PM:ar dig.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Nej inte norröver - i Bagis! Fast tja, det beror ju förstås på var man själv befinner sig, kom jag på :roll: :wink:

Var inte du här en gång, antingen hemma hos mig eller när vi hade träff i Bagiskyrkan..?
Användarens profilbild
Av asa
Jo det har vi. Vi har setts i bagis flera gånger. Jag kommer aldrig ihåg om det är du som har flyttat till vallentuna. Jag kommer gärna till bagis. Vad sägs om imorgon? Jobbar till 17 så det måste bli efteråt, vad sägs om det?(eller jättetidigt innan jobbet men det känns lite jobbigt för mig)
Användarens profilbild
Av Sanfora
asa skrev:Jo det har vi. Vi har setts i bagis flera gånger. Jag kommer aldrig ihåg om det är du som har flyttat till vallentuna. Jag kommer gärna till bagis. Vad sägs om imorgon? Jobbar till 17 så det måste bli efteråt, vad sägs om det?(eller jättetidigt innan jobbet men det känns lite jobbigt för mig)
Det är nog Groover du tänker på, eller hur?
Efter 17 blir bra, jag messar dig mitt mobilnr, så kan du ringa när du åker. Åker du bil eller kommunalt? Jag är osäker på hur det ser ut här då, om jag har möjlighet att flytta mig från bostaden.
Användarens profilbild
Av asa
Jag kommer nog kommunalt om jag inte kan låna en bil på jobbet, men då kommer jag lite tidigare, innan jag slutar. Vi sågs i den där parken förra sommaren när jag ritade av MTn tror jag.

Åja, det är groover jag tänker på. Att jag alltid ska blanda ihop er och inte komma ihåg :oops:
Användarens profilbild
Av Sanfora
asa skrev:Jag kommer nog kommunalt om jag inte kan låna en bil på jobbet, men då kommer jag lite tidigare, innan jag slutar. Vi sågs i den där parken förra sommaren när jag ritade av MTn tror jag.

Åja, det är groover jag tänker på. Att jag alltid ska blanda ihop er och inte komma ihåg :oops:
ja just, napsacken ja! Men det var i Kärrtorp, bara så att du vet och inte åker fel ;-)
Men ring så ser vi när och hur du tar dig hit :D
Användarens profilbild
Av asa
Tack så mycket för lånet :) Det blev en snabbhämtning, inte så poppis att göra privata ärenden på jobbet.

Nu är jag så sugen på att träffa grannen så jag får visa henne sjalarnas underbara värld :wink:
Användarens profilbild
Av Sanfora
asa skrev:Tack så mycket för lånet :) Det blev en snabbhämtning, inte så poppis att göra privata ärenden på jobbet.

Nu är jag så sugen på att träffa grannen så jag får visa henne sjalarnas underbara värld :wink:
Vi satt och åt så snabbhämtningen passade bra ändå :D
Berätta hur det gick!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?