- lör maj 10, 2008 20:24
Det är långt mellan gångerna men jag får bära mitt sjalbarn ibland faktiskt.
Nu senast idag en stund.
Vi sjalade in oss och gick en promenad med tanke att han skulle luta huvudet och sova middag. Men istället blev det en promenad där han pekade, pratade och sjöng hela vägen.
Förra veckan efter vi hade varit på vc och jag fått allergispruta, bvc och Oscar visat vad han kan på treårskollen, mvc och jag tagit blodprov så hittade vi en antikmarknad som vi for på. Killen var lite trött eftersom han inte sovit middag så jag sjalade honom. Tur jag tänkt på att ta sjalen med mig. Han slocknade på en gång!
Men vaknade igen när jag stoppade in han i bilen efter ca 20 minuter.
Men jag har iaf fått sjala honom två gånger senaste.... hmm... halvåret?!

Nu senast idag en stund.

Vi sjalade in oss och gick en promenad med tanke att han skulle luta huvudet och sova middag. Men istället blev det en promenad där han pekade, pratade och sjöng hela vägen.

Förra veckan efter vi hade varit på vc och jag fått allergispruta, bvc och Oscar visat vad han kan på treårskollen, mvc och jag tagit blodprov så hittade vi en antikmarknad som vi for på. Killen var lite trött eftersom han inte sovit middag så jag sjalade honom. Tur jag tänkt på att ta sjalen med mig. Han slocknade på en gång!
Men vaknade igen när jag stoppade in han i bilen efter ca 20 minuter.
Men jag har iaf fått sjala honom två gånger senaste.... hmm... halvåret?!

Mina älskade barn:
Linnea 29/9-2003
Oscar 15/3-2005
Rickard 18/1-2010
Linnea 29/9-2003
Oscar 15/3-2005
Rickard 18/1-2010