Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Klarar jag mig med bara ett bärdon på en resa på två dagar? Jag vill ha med en långsjal och funderar på om jag verkligen orkar släpa på barn och packning för två pers och nåt bärdon (typ en sele) till...?
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Vi har aldrig haft med oss mer än ett per barn och det funkar bra för oss. Vi är dock inte så mycket för att variera utan bär mest i samma även hemma.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag packar gärna ner flera bärdon, men skall jag vara helt ärlig klarar vi oss definitivt oftast bara med en långsjal (även om man ibland kan tänka att det skulle varit praktiskt med en ringsjal/sele nu) :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det beror ju på vad du har för alternativ :wink: Jag menar, en MT i ett tunnt tyg eller en tunn ringsjal tar ju knappt någon plats alls.
Av surftrollet
Alternativen är en sele som är ganska skrymmande på selars vis, några andra långsjalar som är för långa nu när jag (nästan) bara bär på ryggen, en MT i pearl som jag aldrig använder nu, eftersom jag lärde mig knyta sjal på ryggen istället, och några ringsjalar som inte heller är supersmidiga. Jag vill inte bara ha sele, för sjal är mycket mysigare. :heart:

Om min nya sjal hade kommit innan jag åker så skulle jag tagit den också. Största anledningen till min tvekan är nog att den sjal jag tänkte ta bara är 3,6 m, och inte jättelätt att få till så att den sitter bra en längre stund. Knuten hamnar ute på ändarna av sjalen om jag gör ett omslut på ryggen, och då ger sig den kant som inte är med i knuten på respektive sida.

Äsch, det får nog bli bara Nora som följer med ändå. Jag är nog för kär för att lämna henne hemma, och för fullpackad allaredan för att ta med något mer.

:blahblah:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Är det inte så att dit du ska åka, så finns det kanske bärdon att låna? Så det är egentligen bara själva resan som du behöver packa för? Eller drar jag förhastade slutsatser nu?
Av surftrollet
Kaffemoster skrev:Är det inte så att dit du ska åka, så finns det kanske bärdon att låna? Så det är egentligen bara själva resan som du behöver packa för? Eller drar jag förhastade slutsatser nu?
Du kan tänkas ha en poäng, även om jag inte tänker förutsätta nåt. 8)
Användarens profilbild
Av andasdans
Vi har nästan alltid bara med oss Ergon när vi ska iväg någon, eller några dagar. Och nästan alltid ångrar jag mig och saknar körsbärsgåsen :heart: , i den är vi liksom alltid hemma fast vi är borta...!
Även om vi inte burit iden på ett par veckor. En själ (vilken avslöjande felskrivning, sjal menar jag förstås :) !) och en sele är nu mera regeln.

En sjal är själ, gud vad bra.. Tänk att man kan få till det ibland i alla fall! :notes:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?