Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Var ute på gården och sjalade på ryggen idag då en nybliven mamma var nyfiken och frågade om jag var bra på det där med sjalar. Hon hade en sjal från peru som var som en filt. Helt fyrkantig, man skulle vika den på diagonalen och sen ha den nästan som en ringsjal men vi kunde inte få till det. Det blev ingen "påse" som lillan kunde ligga bekvämt i.

Lovade att höra mig för. Nån som vet hur man knyter en sån eller har hört talats om den?
Användarens profilbild
Av asa
men menar du att barnet ska sitta på ryggen då? kan man använda sjalen på magen? har du några bilder? Jag förstår inte riktigt hur du menar :oops:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag knöt upp O på ryggen med en filt. Vek den så den vart trekantig. Tog den längsta sidan uppåt och "snibben" neråt. Knöt en knut på "snibben". Satte knuten mellan oss. Drog alltså sjalen mellan hennes ben. TOg och drog övre kanten under hennes armar, över min högra axel och den andra sidan under min vänstra arm. Knöt en knut fram på bröstet. Fungerade riktigt bra.
Användarens profilbild
Av asa
Tväråna: Är du i stockholm nånting så vi kanske skulle kunna få en liten förevisning???
Användarens profilbild
Av Asia
åh dom är så vackra! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?