Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
en wellen lind som inte passar dig så du säljer den för halva priset till mig?? :D
Användarens profilbild
Av milimani
sirisirius skrev:en wellen lind som inte passar dig så du säljer den för halva priset till mig?? :D
Ha, ha! Du e rolig du! Nä ingen wellen. Men nu sitter Alexander och sover i ena köpet. Maken lär tycka så där om att hans pojk åker i en rosa sjal...

Andra köpet levereras inte förrän om ett par veckor :(
Användarens profilbild
Av sirisirius
milimani skrev:
sirisirius skrev:en wellen lind som inte passar dig så du säljer den för halva priset till mig?? :D
Ha, ha! Du e rolig du! Nä ingen wellen. Men nu sitter Alexander och sover i ena köpet. Maken lär tycka så där om att hans pojk åker i en rosa sjal...

En miami?? Ut med språket kvinna!! :hopmad: :wink:
Användarens profilbild
Av milimani
sirisirius skrev:
milimani skrev:

Nä, ingen Miami. Den rosa nyansen klär inte mig. Den här är väl mer åt det lila hållet. Och strechig 8)
Användarens profilbild
Av sirisirius
milimani skrev:
sirisirius skrev:
milimani skrev:

Nä, ingen Miami. Den rosa nyansen klär inte mig. Den här är väl mer åt det lila hållet. Och strechig 8)
En BBS Kamava då! Me loooove. :heart:
Användarens profilbild
Av milimani
sirisirius skrev:
milimani skrev:
sirisirius skrev:
milimani skrev:

En BBS Kamava då! Me loooove. :heart:
Helt ljuvlig och sååå skön och mycket tunnare än vad jag mindes (klämde på en cybele förra året). Ska försöka tvinga upp Elin i den med, men det kan bli svårt :(
Användarens profilbild
Av Helma
milimani skrev:
Helma skrev:
milimani skrev:
Helma skrev:Du du du, vad är nu detta. Har du hemlisar :D 8)
sjal- :evil: du vet... Och jag måste ju ha nåt nytt du kan prova när vi ses :D
Du är omtänksam du. Om det ena är vad jag tror det är så kommer jag snabbt :D Hör av dig när avin har kommit :lol:
Fick en avi idag, som alltid är Eden Baby snabba :wink: Du e välkommen vet du, men inte förrän din nya har kommit :D
Avin kom precis, ska hämta snart 8) Träff nästa vecka?
Användarens profilbild
Av Helma
Vi kommer förresten att matcha fint :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
ni får börja skriva era nick i beställningarna så man vet vem det är man skickar till :lol: . och så bildbevis vill vi ha :this:
Användarens profilbild
Av milimani
Helma skrev:
milimani skrev:
Helma skrev:
milimani skrev:
Helma skrev:Du du du, vad är nu detta. Har du hemlisar :D 8)
sjal- :evil: du vet... Och jag måste ju ha nåt nytt du kan prova när vi ses :D
Du är omtänksam du. Om det ena är vad jag tror det är så kommer jag snabbt :D Hör av dig när avin har kommit :lol:
Fick en avi idag, som alltid är Eden Baby snabba :wink: Du e välkommen vet du, men inte förrän din nya har kommit :D
Avin kom precis, ska hämta snart 8) Träff nästa vecka?
Vi e i sommarstugan då. Men jag tänkte precis föreslå Slottskogen på fredag em?
Användarens profilbild
Av milimani
diddeldi skrev:ni får börja skriva era nick i beställningarna så man vet vem det är man skickar till :lol: . och så bildbevis vill vi ha :this:
Har tänkt på det också!

Bild kommer ikväll. Sladden till kameran är borta och makens kortläsare vågar jag inte använda...

Tack för snabb service som vanligt!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag rekommenderar den varmt till omslutetkryss på ryggen, så smidigt och följsamt, blev superduper bra! :tumsup:
Användarens profilbild
Av milimani
sirisirius skrev:Jag rekommenderar den varmt till omslutetkryss på ryggen, så smidigt och följsamt, blev superduper bra! :tumsup:
Får öva det när sonen är äldre, vågar inte än. Och Elin vägrar...

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?