Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
Sicket sliiiit :-D

Klippte mina gräsmattor igår... med en liten handjagare (sån där liten med snurra istället för motor alltså). Framsidan var så illa så M fick komma och röja med trimmer först ;-) hehe aaaaningens långt gräs. Baksidan fick jag ingen förklippning på.

Blev så jäkla svettig att jag var tvungen att ta en promenad för att bli nedkyld efteråt för jag höll på brinna upp i ansiktet när jag gick in.

...just ja...nämnde jag att jag hade Alvin på ryggen också medan jag klippte ;-) vem behöver gymkort lixom? *s*

Beckah kommer bygga muskler i sommar ;-)
Användarens profilbild
Av Helma
Go girl! Det gjorde jag hemma hos mina föräldar förra sommaren med Lisa i sjalen. Bättre träning finns inte :wink:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Helma skrev:Go girl! Det gjorde jag hemma hos mina föräldar förra sommaren med Lisa i sjalen. Bättre träning finns inte :wink:
Nä perfekt med träning, friskluft och mys samtidigt PLUS nyklippt gräs!
Av EliJo
Åh, herregud! :urule:
Om jag skulle putta runt en sån snurra skulle det ta hela dagen att klippa gräset här.... det tar 2 timmar med motorgräsklippare, fast den är inte självgående, så putta får jag göra ändå.
Vi kommer få sån kondis av att klippa gräs!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
...Och jag som låter mannen klippa. Det kanske är en miss, nu inför Beach 2008 och så, menar jag ;)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Auroratiger skrev:...Och jag som låter mannen klippa. Det kanske är en miss, nu inför Beach 2008 och så, menar jag ;)
Ja ut å jobba med dig :-)
Användarens profilbild
Av november
*gilla handjagare!!*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?