Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vera84
Jag har varje dag varit ute sedan min lilla dotter kom till världen (efter hennes sjukhusvistelse på neo). I början använde vi tuben men efter ett tag började jag använda trikåsjalen. I vintras gick det jätte bra. Jag hade en extra stor vinterjacka som jag kunde ta över Amber och sjalen. Så hon frös inte.
Men nu, när det har blivit fint väder så undrar jag hur jag ska fortsätta. Hon blir mycket varm på bröstkorgen (hon sitter med ansiktet mot min bröst) så inomhus har hon bara body på sig. Men jag vill fortsätta vara utomhus med sjalen istället för vagn. Tar jag på henne jacka eller overall då blir hon för varm. Men om hon har bara vanliga kläder och sjalen då kan jag tänka mig att hon måste frysa på ryggen.
Hur gör ni???
Av surftrollet
Bara innekläder räcker nog, sedan är det ju tre lager tyg från sjalen. Jag skulle ta något litet tygstycke och lägga kring nacken och fästa med sjalen, om det blir lite dragigt där.
Av vera84
ja, det gör jag. Hon har en liten halsduk som ligger vid nacken och in i sjalen. Men jag är lite osäker om det blåser lite för det är bara tyg, inte direkt något som håller emot vinden känns det som. Men det är som du säger, det är ju inte bara ett tyg, det är tre gånger tyg.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ett bärskydd utanpå kanske om du tror att det blåser igenom och blir kallt annars.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Eller en liten tröja med huva? Nu är ju mitt barn långtifrån någon pyttebebis längre, men när det är lite för kallt för bara innekläder brukar han ha en liten munkjacka när han sitter i sjalen. Då kan man dra upp huvan också, så täcker den nacken. Och sen, när han har somnat (som han alltid gör i princip) drar jag upp den ena sidan på sjalen över nacken på honom också, då ligger huvudet stadigt och det drar inte kallt.
Av Woodgroves
Vi använde munkjacka till J. Ett extra lager på ryggen men hade den inte knäppt så det blev inte för varmt på magen.
Av herilane
Sjal och innekläder räcker gott och väl när temperaturen är över +10. Sjalen är ju, som sagt ovan, tre lager tyg. Skydda bara de delar som sticker ut utanför sjalen.
Av vera84
Det känns bra att höra att ni tycker att det räcker med innekläderna event. liten munkjacka. Vi har varit ute så, med innekläderna och en liten kofta ovanpå. Hon verkade trivas jättebra i alla fall! Tyvärr blev det barnvagnen idag (det regnar och regnar och regnar jättemycket här nere i Skåne, Klippan. Trist! Men ut ska vi alla fall! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?