Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Jag har för mig att det är någon som gjorde det, eller var det bara kardborrebandet som togs bort? Kolla under "gör det själv". Det var ett tag sen när dem nya hopparna kom och det är väl åtminstonde 1½år sedan så
Användarens profilbild
Av MS Frog
Jag har sprättat bort min och det gick fint.
Användarens profilbild
Av milimani
jag71 skrev:Jag har för mig att det är någon som gjorde det, eller var det bara kardborrebandet som togs bort? Kolla under "gör det själv". Det var ett tag sen när dem nya hopparna kom och det är väl åtminstonde 1½år sedan så
Hittade tråden. Verkar som det går om man är väldigt försiktig. Ska nog våga testa, den är ju så onödig.
Användarens profilbild
Av Nova
Inte bara onödig utan faktiskt ivägen när man ska knyta tycker jag.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Nova skrev:Inte bara onödig utan faktiskt ivägen när man ska knyta tycker jag.
:iagree:

Men jag har en känsla av att fickan på min Hoppe blir kvar. Den stör mig inte så mycket att jag orkar lägga ner tid på att ta bort den :P
Användarens profilbild
Av glis
Jag har använt fickan EN gång till kräktrasan. Men jag håller med, den är mest ivägen.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Jag får inte direkt nån svans när jag knyter omslut på min hoppe, så jag har verkligen ingen nytta av fickan. Funderar också på att sprätta bort den. Fast i teorin är det ju en jättebra idé, det är ju inte alltid man har en jacka på sig och man kanske behöver ha med sig en mobiltelefon eller plånbok eller så när man är ute och sjalgår...
Av JoJsMamma
Jag sprättade bort hela, och efter tvätt så syns det inte att den suttit där. Och jag hade ändå etta i syslöjd, så det är inte svårt! :D
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
JoJsMamma skrev:Jag sprättade bort hela, och efter tvätt så syns det inte att den suttit där. Och jag hade ändå etta i syslöjd, så det är inte svårt! :D
Då vågar jag också! (För jag hade faktiskt fyra i syslöjd. Fast det var ju ganska länge sen...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?