Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
Idag har jag köpt en Manduca sele, natur. Det ska bli så underbart att ha händerna fria. Leia är en riktig famnbäbis så vi hoppas selen underlättar, jag börjar få lite lätt ont i axlarna och ryggen...

Tyvärr har hon höftledsluxation och ska ha en skena i två veckor till så vi måste vänta med att använda den, men sen kommer vi använda den flitigt! Hoppas hoppas hoppas att ohn kommer trivas i den! Men hon gillar att ligga med huvudet innåt hot kroppen så jag tror det kommer bli bra...

Behöver man vänja henne vid att sitta i den, eller kan man bara köra på??

Sonen hade vi aldrig i sele eller sjal. Vi var väldigt sugna men vi kom oss aldrig för att köpa någon. Vi fick en BabyBjörn av släktingar men den trivdes varken sonen eller jag och sambon med, så vi vågade inte riktig prova något annat heller.
Användarens profilbild
Av naimiez
Underbart! :heart: Kör på.....barnet säger till när den inte vill längre.... ;-)
Användarens profilbild
Av sabe
Min dotter var knappt 1 år när vi köpte den. Hon trivs jättebra i den :)

Tänkte att det kanske var lite sent att köpa den, men det är inga problem alls hon fann sig till rätta med en gång.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
När jag bytte från BabyBjörn till Beco (dottern var ca 2-3 månader då) så kinkade hon lite i början.
Troligtvis för att hon inte var van vid den nya sittställningen...
Jag gjorde då så att jag hade henne i Becon många gånger men lite kortare stunder.
Det funkade toppen! :D
Lycka till med din sele!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?