Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av telistant
Igår var jag på barnmässa och bar min 10 kg kille i 4 timmar i min nya fina Carrysling Lollipop. Idag känns det i benen men rygg och axlar mår prima. Vad många det är som stirrar :shock: 8) speciellt när man knyter :D

Vi fick träffa fler trevliga sjalbarnare och tillsammans visade vi upp sjal, ergo denim, mei tai, beco, manduca, å så var det en pappa vi såg som gick omkring i en sino skogssäv (tror jag det var iallafall). Dessutom fanns det ju alldeles för många bebisar i BB:ar, hoppas vi väckte lite intresse för våra sköna vackra bärdon

Sjalglad :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen: vad roligt att vara på mässa
Användarens profilbild
Av telistant
Ja det är trevligt att det ordnas barnmässor här i norr också :tumup: men det kunde ha varit lite fler utställare, men man vill ju inte klaga då det ändå fixas nåt

Klämma på fina blingokläder och känna att plånboken är för tunn och träffa glada och trevliga sjalare gör ju inte saken sämre :D
Användarens profilbild
Av äpple
telistant skrev:Igår var jag på barnmässa och bar min 10 kg kille i 4 timmar i min nya fina Carrysling Lollipop. Idag känns det i benen men rygg och axlar mår prima. Vad många det är som stirrar :shock: 8) speciellt när man knyter :D
Klart de stirrar, när du har en sån fin sjal (det gjorde jag också...) :D En av utställarna i kommunens monter tyckte det var roligt att se så många olika typer av bärredskap bland besökarna, men jag hade inte möjlighet att prata med henne nåt ingående då lill-räkan inte gillade när jag stod still.

Det var iaf kul att träffas om än det blev kort. Det var också första gången jag luftade min MT vilket gick över förväntan. Lite tråkigt att behöva lyfta ur barnet och sätta henne i babyskyddet när vi skulle åka hem.
Användarens profilbild
Av telistant
äpple skrev:Klart de stirrar, när du har en sån fin sjal (det gjorde jag också...) :D

Det var iaf kul att träffas om än det blev kort. Det var också första gången jag luftade min MT vilket gick över förväntan. Lite tråkigt att behöva lyfta ur barnet och sätta henne i babyskyddet när vi skulle åka hem.
Å din MT är ju också jättesnygg, gröngråa ränder helt i min smak :D

Ja du försvann i ett huj mitt i fikat :wink: hoppas du kan vara kvar längre nästa gång
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det var skojigt att träffa er och kika på era små.

Fast jag är ganska glad att jag INTE släpade med mig mina stora vilddjur.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Ja, det var trevligt att träffa alla.

G somnade i bilen på vägen till Coop Forum. Jag lyckades att både hiva upp honom i Ergon och sen lägga ner honom i barnstolen efter att ha handlat mat utan att han vaknade! Det är visst jobbigt med mässa... :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Cinnamon skrev:Ja, det var trevligt att träffa alla.

G somnade i bilen på vägen till Coop Forum. Jag lyckades att både hiva upp honom i Ergon och sen lägga ner honom i barnstolen efter att ha handlat mat utan att han vaknade! Det är visst jobbigt med mässa... :)
Sov han hela vägen hem med??
Användarens profilbild
Av telistant
Cinnamon var det! satt o funderade på om jag nånsin hörde ditt nick, men nu vet jag vem du är också :D Det var en bedrift av G att sova så!

L däckade också på vägen hem men inte förrän vi klev av bussen, knöt loss honom o la i sängen utan att han vaknade :heart:

Zmurfan, jag har fått annat att göra imorgon så jag kan inte komma på fika i MIT-huset.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Då vet jag. Vi lär väl ses på fler träffar i sommar antar jag så kan jag flirta lite med din son då. :)
Användarens profilbild
Av Cinnamon
zmurfan skrev:
Cinnamon skrev:Ja, det var trevligt att träffa alla.

Sov han hela vägen hem med??
Ja, han vaknade när jag stannade bilen hemma.
Användarens profilbild
Av telistant
zmurfan skrev:Då vet jag. Vi lär väl ses på fler träffar i sommar antar jag så kan jag flirta lite med din son då. :)
Det får vi hoppas att vi lyckar med :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?