Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av november
Efter att jag skrivit i en annan tråd om framvänd/bakvänd vagn - hur bär ni era barn och hur gamla är dom?

Jag bar Wilmer på magen tills han var 7 månader kanske, sen har det mest blivit rygg. (Nu är han 9.5 mån) Magknyt är mysigt men jag ser inte riktigt var jag sätter fötterna längre (bebis huvud är ivägen) och dessutom är det mera pratiskt att ha honom på ryggen om jag vill få något uträttat - armarna mera fria på mig.

Men kanske är det inte bra att åka framvänt för mycket, för framvänt blir det ju med ryggknyt.
Användarens profilbild
Av Helma
Jag började bära Lisa på ryggen för ungefär två-tre månader sedan. Men det beror också på situationen. Om vi ska åka buss/spårvagn sitter hon fram eller om jag vet att hon kommer att somna.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Min dotter är 10 månader & har burits på ryggen i ett par månader, både ute där det händer mycket t. ex när vi storhandlar & hemma..när hon får för mycket intryck så liksom gosar hon in sig mot min rygg ett tag & när hon gör det så brukar jag prata "lugnande" med henne, får intrycket av att det hjälper henne. Blir det FÖR mycket så protesterar hon högljutt & då får hon komma loss & snutta lite & efter det åka mage istället.

Eller ja, detta är ju vad jag TROR händer, men jag vet inte egentligen..Däremot så är jag säker på att det inte är samma sak att åka framåtvänd på ryggen som att åka framåtvänd på magen. Fast det gjorde hon innan vi köpte selen.. :oops: Men då var hon glad att få titta på allt, fast trött efter ungefär hälften så lång tid som nu när hon bärs på ryggen. Lite korkad var jag dock kan jag tycka såhär i efterhand som bar henne framåt sådär.. :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?