Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zink
glis skrev:Jag har tänkt på varför det är sådan skillnad och kommit fram till att en BB är en sele som sitter bra på dig och på den hänger man barnet. En Manduca (som är enda "SB-selen" jag provat) håller barnet och bäraren i samma omfamning. Det gör att det blir mycker större moment i en BB.
Bra formulering! Den ska jag använda mig av :-)

Den stämmer in på ergonomiska selar ja. Har en Patapum och hade en Ergo en kort stund.

Jo, det är som om barnet hänger och slänger. Vilket den ju gör - i grenen. Ist f att sitta groda. Vill man vara ett fungerande ekipage bör man ju instinktivt hålla ihop tyngdpunkten liksom.
Användarens profilbild
Av zink
Indiemorsan skrev:Det har de inga problem med. Men jag tänker mig att de ska få låna en sjal av mig (det är ju ändå mysigt med trikå i början och det bär ju inte jag i längre), och när väl bebben är så stadig i nacken att de får lov att använda bb är de redan överväldigade av sjalens alla fördelar och höga mysighetsfaktor... moahaha :mrgreen:
Yes!

Och är de vääääääääääääldigt svårövertalade så får de väl testa ngn ergonomisk sele istället då...
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
cinclus skrev: Yes!

Och är de vääääääääääääldigt svårövertalade så får de väl testa ngn ergonomisk sele istället då...
Precis. Jag har ju en manduca som de har provat och gillade, men de har inte sett skillnaden på selarna än. Nu har jag lånat hem en BB av Glis, så när de kommer över nästa gång ska de få se på demonstration... Stackarna, jag som avskyr när folk försöker frälsa mig, nu är jag likadan själv. Men jag gillar dem och vill ju bara att de och deras bebis ska ha det bra och inte gå miste om det här!
Användarens profilbild
Av zink
Indiemorsan skrev:
cinclus skrev: Yes!

Precis. Jag har ju en manduca som de har provat och gillade, men de har inte sett skillnaden på selarna än. Nu har jag lånat hem en BB av Glis, så när de kommer över nästa gång ska de få se på demonstration... Stackarna, jag som avskyr när folk försöker frälsa mig, nu är jag likadan själv. Men jag gillar dem och vill ju bara att de och deras bebis ska ha det bra och inte gå miste om det här!
Jamenjustja! :-) Att du har en Manduca alltså.

Jo det är ju det... Jag undrar vad de stackars nyblivna föräldrarna *egentligen* tänkte där på kvällskvisten när de kom för att snabbt köpa sin beg BB och blev upehålna av två galningar som demade nå't tygstycke och hippie-sele liksom... Hu rhade man själv reagerat ;-)

Men men, om man inte gör nåt så är ju oddsen väldigt låga att ngt förändras alls här i världen. "Blott den orörlige riskerar aldrig att falla" (förrän han är död kansk manborde tillägga):-)
Användarens profilbild
Av zink
PS Insåg att jag bara hört talas om manduca och kollade nu upden tack vara din tråd. Så bra! För den verkar rätt så perfekt att rekommendera skeptiker efts den är lite BB-lik i designen. Samt mjuk för bärare och barn verkar det som. Kollade in omröstningstråden och den fick idel gott betyg. http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=84717
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
cinclus skrev:PS Insåg att jag bara hört talas om manduca och kollade nu upden tack vara din tråd. Så bra! För den verkar rätt så perfekt att rekommendera skeptiker efts den är lite BB-lik i designen. Samt mjuk för bärare och barn verkar det som. Kollade in omröstningstråden och den fick idel gott betyg. http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=84717
Precis. Den ser inte så hippieaktig ut, men är ändå mysig att bära i!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?