Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har burit min dotter, som snart är 2 månader, nästan varje dag i min Sino. Nu när jag var på mässan i Göteborg i fredags tänkte jag köpa min andra långsjal och det blev en Calin Bleu Gauze oliv.

Båda är jättebra, men ända så olika. Jag vet inte vliken som är min favorit. Jag kan tänka mig att jag kommer att behöva många sjalar för olika behov. En gå-hemma-och-skrota-sjal, en skogspromenad-sjal, en gå-till-affären-sjal osv osv. Jag har en ringsjal också, men den kan jag inte använda så mycket då den snedbelastar min svaga rygg.
Jag vet inte varför jag berättar det här för er, det här har ni väl redan fattat. Men det var en uppenbarelse för mig.
Fint väder idag! Åhh, vilken ska jag ta till promenaden senare? Vlika svåra beslut! :hmm:

Har ni några tips på vad jag ska köpa som tredje sjal?

Nu sover Inez i Gauzen :heart:
Användarens profilbild
Av aspen
grattis!!

du måste ha en meitai ocå och ergo, eller beco o liknande

kortare sjal för ryggen och kanske olika färger beroende på var du ska/vad du har på dig. Festsjal oxå :-)
Användarens profilbild
Av primusbarn
Ergo har jag faktiskt, den köpte jag när sonen var liten. Och en Mei tai har jag också, men den har jag mest provat här hemma, tänkte ha den mer i sommar.
Men en festsjal måste jag förstås ha! Mycket bra idé! :D Det får jag leta efter.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kortsjal säger jag med :wink: men det kanske det inte är någon brådska med. Jag har börjat använda en 3,6 m sjal nu när min dotter är snart ett år, och så har jag precis förstått tjusningen med bärabarn-sjalarna som jag inte kunde med förut.
Och så finns det ju så mycket fiiint! :twisted:
Användarens profilbild
Av primusbarn
Vilka kortsjalar finns det och hur bär man med dem?
Vad är fördelarna?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:)

En tjockare sjal säger jag! Behövs när barnet blir tyngre och du ska bära längre stunder. Jag älskar mina hoppar :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
primusbarn skrev:Vilka kortsjalar finns det och hur bär man med dem?
Vad är fördelarna?
Det finns en del märken har sjalar som är lite kortare, tex Didymos och bb-slen, och så finns det sjalar ute på begagnatmarknaden som är kapade från längre sjalar.
Bära barn-sjalarna är bara typ 2,6 eller nånting och bredare än "vanliga" sjalar.

Med kortsjalar kan man (beroende på längd) knyta höftkryss, ryggsäck, kängru och andra knytningar som inte kräver så mycket tyg.

Bla http://www.youtube.com/watch?v=R-BaAUyq ... re=related och http://www.youtube.com/watch?v=ygIZZRsY ... re=related tycker jag är rätt så smidiga, men jag har ett lite större barn än dig (men det kansek funkar för er med)

Det finns många knytingnar på youtube om man letar =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?