Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av erisara
Var och handlade lite prylar i ett köpcenter idag (och varför gör jag det en helg, efter löning när jag är ledig hela veckan?) och fick kommentarer av expiditerna. :D
Typ:
-Vad mysigt! Vad gott hon sover där på mamma. Det måste ju vara en jättebra present till någon som väntar barn.

och

- Det måste ju vara mycket mer praktiskt än vagn i klädaffärer.

Och jag kan ju inte mer än hålla med. :)

Jag hade alltså min Ringo med mig kanske jag ska tillägga.
Användarens profilbild
Av camsch
Ja, det är faktiskt rätt ofta man får gulliga kommentarer från expediterna! Som att det ser mysigt och bekvämt ut :D
Och det ÄR det ju :lol:

En lite kul kommentar jag (eller rättare sagt bebisen) fick av en man var: Åhhhh, det där såg mysigt ut, jag kan väl få byta plats med dig?

Och lillan flinade stort mot honom, det såg nästan ut som hon sa:Nehej du, här sitter jag bra!
Användarens profilbild
Av glis
Fast just i klädaffärer är ju enda gången jag vill ha en vagn med mig, förutsatt att kläderna är till mig och jag behöver prova.
Jag tycker också att man får mest positiva komentarer, men det får man ju ändå om man har ett så vackert barn som jag har :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
glis skrev:Fast just i klädaffärer är ju enda gången jag vill ha en vagn med mig, förutsatt att kläderna är till mig och jag behöver prova.
Jag tycker också att man får mest positiva komentarer, men det får man ju ändå om man har ett så vackert barn som jag har :wink:
Vilken tur att alla barn som bärs i sjal är så vackra :wink: Alla andra barn också förstås :)
Användarens profilbild
Av erisara
glis skrev:Fast just i klädaffärer är ju enda gången jag vill ha en vagn med mig, förutsatt att kläderna är till mig och jag behöver prova.
Jag provade med lillflickan med. Fast det är klart, hade hon inte sovit som en stock så hade jag nog inte testat. Jag la bara ner henne, försiktigt, på golvet i provrummet, provade och tog på henne igen utan att hon vaknade. :shock: Lite lätt förvånad över att hon inte vaknade blev jag allt, men det gick.

Men visst får man oftast positiva kommentarer. Gärna något i stil med "passa på att njut" från kvinnor med vuxna barn. :) Fast coolast var tanten jag träffade i en handarbetsbutik när E var liten.
-Det påminner mig om när min son var liten. Ja han är ju förstås 70 år nu men jag minns det som igår.
Användarens profilbild
Av Ellynil
erisara skrev:Fast coolast var tanten jag träffade i en handarbetsbutik när E var liten.
-Det påminner mig om när min son var liten. Ja han är ju förstås 70 år nu men jag minns det som igår.
:heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?