Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
JAg har sjalat i ca en månad med hemsytt och rebozo. Vilken sjal skulle ni välja som nybörjarsjal till en 5-månaders som väger 8,5 kg?
Användarens profilbild
Av glis
Jag älskar min långa Hoppediz till min 5 månaders 8½ kg, men jag har förstått att många tycker att de är lite stela. Mig stör det inte, jag lärde mig knyta med den.
Ett råd man ofta får här är att köpa en man tycker är snygg och det instämmer jag också i. Man gömmer ju hela tröjan, då får det ju vara något snyggt...
Av Aelia
easy och didy är mina favoriter
Användarens profilbild
Av Molinia
BB-slen är mjuk och lätt att knyta, tycker jag.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:lol: Ja inte blev man klokare av detta, med tanke på att jag fick olika svar av er alla! :shock: :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Ta en du tycker är snygg. Jag älskar min hoppis London och min mimmis krinklade, tycker bb-slen är jättegosig, köpte en easy efter att jag hade provat en (har sålt den men ångrar mig nog lite), några sjalar har kommit och sen fått vandra vidare och just nu så är det ju ellevill sjalen jag vill ha (få se hur det blir med det) men det som är det genomgående är att jag har tyckt att alla har varit snygga. Det rä dem snygga sjalarna (som jag tycker då) som jag köpt eller har haft ett sug efter. Gå efter smak.
Användarens profilbild
Av idun83
Nä det är väll så att alla har sina favoriter :wink:
Men kolla in sjalrecentionerna så kanske det klarnar lite.
Ett tips är väll tycker jag att köpa en riktigt go och ingosad begagnad sjal, så slipper du göra jobbet själv. Då de flesta (mig veterligen) nya sjalar är lite stela ett tag tills man "burit in dem".
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?