Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Funderar på att göra en ringsjal av min korta (typ 2,6 meter eller så) Girasol Regnbåge, isåfall blir det blå ringar. Antingen det eller så säljer jag den, känner inte att jag har nåt behov av en så kort sjal, men den är ju så mjuuuk! Dessutom har jag ju en bärabarnsjal i ungefär den längden och en sjal i varje längd är ju lagomt, eller hur? :wink:

Bild

Och så våndas jag över min indio... Det skulle ju vara sååå snyggt med silverringarna till naturen, men då måste jag kapa, och biten som blir över kommer att vara på tok för kort för att göra någonting med.
Till saken hör väl kanske att jag har en till indio natur :oops: som är en storlek längre och jag hade tänkt att ha den här till ringsjal eller alternativt färga den.

Bild

Så... vad ska jag göra? Starta en omröstning? :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Vad var frågan? :lol: Jag tycker du gör ringsjal av girasolen.
Sedan kan du antingen sälja indion eller färga den.
Användarens profilbild
Av mari_tres
sirisirius skrev:Vad var frågan? :lol: Jag tycker du gör ringsjal av girasolen.
Sedan kan du antingen sälja indion eller färga den.
Jag är faktiskt inte säker på vad frågan var... :hmm:

Till saken hör väl kanske att girasolen har olikfärgade sidor. Hon jag köpte den av sa att den inte hade det... :roll: men så är det nu iallafall. Så om jag gör en ringsjal av den så kommer ju "baksidan" som är mycket mörkare att bli svans, hur löser man det på ett snyggt sätt isåfall?

Har provburit i den nu som ringsjal iallafall utan att sy, och den är superskön!

Men indion då, ska jag färga, sy ringsjal (eller färga och göra ringsjal?) eller behålla den som den är?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Tycker också girasolen skulle vara snygg som ringsjal :D Kan du fotografera båda sidorna, så kan vi kolla vilken sida som blir snyggast att ha utåt resp inåt :wink:

Börja med att färga indion i någon favoritfärg 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Nu är indio-"problemet" löst iallafall, sjalbit på ingång 8)

nu är girasolen fotad också, och provburen med (men jag har inte sytt nåt än)

Bild

Den har en blålilatonad baksida som inte alls är lika färggrann och regnbågig som framsidan.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Tycker girasolen ser jättefin ut på bilden - kör på det 8)
Användarens profilbild
Av sirisirius
girasolen var jättefin som ringsjal. _Tycker du ska färga indion om du ändå har en till likadan.
Användarens profilbild
Av mari_tres
sirisirius skrev:girasolen var jättefin som ringsjal. _Tycker du ska färga indion om du ändå har en till likadan.
Tycker också att den är fin som ringsjal :D Men det är ju det där med att låta baksidan synas som jag inte riktigt kan besluta mig för.

Angoende indion så är jag en liten fegskit innerst inne :roll: så jag vet ju inte om jag törs :? och inte kan jag bestämma mig för vilken färg den skulle ha isåfall heller. Vill nog inte ha nån skarp färg, isåfall.
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:Tycker också att den är fin som ringsjal :D Men det är ju det där med att låta baksidan synas som jag inte riktigt kan besluta mig för.
Jag tycker den är fin såsom du har den på bilden :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ska kanske ha den som den är då... det är ju ialalfall minst jobb med det :lol: Man kanske kan justera i efterhand så att "baksidan" inte syns så mycket.

Den är jätteskön att bära i, tyget är supermjukt och behöver inte gosas in efter tvätt. Jag :heart: Girasol :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bissa skrev:
mari_tres skrev:Angoende indion så är jag en liten fegskit innerst inne :roll: så jag vet ju inte om jag törs :? och inte kan jag bestämma mig för vilken färg den skulle ha isåfall heller. Vill nog inte ha nån skarp färg, isåfall.
vad är det för längd på den då? 8)
3,7 nästen 3,8 är den. Perfekt längd (men 4,2:an är också perfekt längd :hellu: ) och underbart mjuk.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Regnbågen som ringsjal :loving:
Färga indion i någon fin färg :)
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:Regnbågen som ringsjal :loving:
Färga indion i någon fin färg :)
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?