Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur introducerades du till sjalarnas värld?

Genom en kompis
50
26%
Genom en sjalträff
3
2%
Genom sjalbarn.se
11
6%
Genom annan internetsida
80
42%
Genom litteratur / media
18
9%
Har varit bekant med sjalen sedan barnsben
1
1%
Annat sätt, nämligen...
29
15%
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Jag skrev "genom kompis" men egentligen vet jag inte säkert. Jag hade nog klart för mig ganska tidigt i graviditeten att jag ville bära i sjal, och i ungefär samma veva fick min syster barn och hon hade också snöat in på sjal utan att vi pratat om saken. Så när det var dags för min lillkille att födas ett halvår senare var syrran här och lärde mig knyta hemmasydd trikåsjal. Och sen dess har vi sjalat nästan varje dag!
Användarens profilbild
Av glis
Tjenare Indiemorsan! Synd att ni börjar bada imorgon, undrar just om min motivation räcker för att gå ensam....

Jag skrev "genom en kompis", vi var fyra som fick barn ganska tätt, hon som fick före Indiemorsan hade en sjal så jag blev sugen. En kollega hade sjalat lite på neo där hans tvillingar låg någon dag, han gillade det förutom att personalen hade svårt att hålla sig för skratt när han sjalade med bar överkropp eftersom han är så hårig på överkroppen :D
Av squeezetoy
Det var nog en kombination av saker. Har sett folk som burit på stan och tyckt att det sett så fantastiskt mysigt ut. Mycket bättre än t ex BabyBjörn. Älskade tanken på att vara nära bebis. Sen när jag blev gravid läste jag lite smått på FL om sjalar och därifrån hit. Och sen köpte jag min begagnade MobyWrap. Och när bebis kom hade vi det såååå mysigt i den :D

Och ja, den är man ju såld på ergonomiskt bärande helt enkelt. Nu är det sele som gäller eftersom ekonomin satt lite begränsning. Man kan inte få allt tyvärr och eftersom sambon inte ville bära i sjal och jag gärna ville att han också skulle bära så blev det en Ergo och det köpet har ingen av oss ångrat.

Fast jag kikar ofta på alla vackra långsjalar och drömmer mig bort lite...
Av puh
Genom bekanta på ett bröllop i fjällen i somras. Var då gravid och tyckte det såg både mysigt och bekvämt ut. Sen tog det inte lång tid innan jag hittade sjalbarn.se och började läsa på. Efter det tyckya jag att jag såg sjalar på många ställen - när man väl fått upp ögonen ;)

Mobyn låg och väntade när lilla S föddes :)
Användarens profilbild
Av Vida
Det var en bekant/kollega/internetkompis som i ett internetforum (shortcut.nu) skrev med självklarhet att man skulle köpa en bugaboo och en trikåsjal. Hon var modeguru så vad hade jag att säga till om liksom... Jag åkte ut till elva små troll i Nacka (eller?), höggravid (tror jag) och köpte en mobywrap... och på den vägen är det. Upptäckte även tygisar och EC i den vändan...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?